Gjest Skrevet 11. oktober 2008 #1 Skrevet 11. oktober 2008 Noen som vet hvorfor eller hva man kan gjøre med det? Blir nesten GAL her jeg sitter!!! Er gravid i uke 23, noen andre erfaringer med dette?
flypapir Skrevet 12. oktober 2008 #2 Skrevet 12. oktober 2008 Høres ut som restless leggs.. Du finner en del info om det dersom du søker det opp. Er hvertfall veldig plagsomt, så jeg føler med deg...
mooch Skrevet 12. oktober 2008 #3 Skrevet 12. oktober 2008 Hadde også urolige ben en periode. Sluttet å drikke kaffe etter råd jeg fant på nettet. Og da gikk det over. Nå kan jeg drikke kaffe på formiddagen, ikke senere på dagen. Drikker jeg kaffe for sent blir jeg liggende med urolige ben hele natten.
LineBA Skrevet 12. oktober 2008 #4 Skrevet 12. oktober 2008 Heisann, jeg hadde det sånn med nr 1 og også etterpå - fikk råd av legen min om B-vitamin tilskudd. Har brukt dette i nesten åtte år nå, og de urolige beina og armene kommer tilbake med en gang jeg prøver å slutte eller har glemt B-vitaminene mine. Har visst noe med nervesignaler til hjernen å gjøre - B-vitaminer styrker celleveggene i nervetrådene eller noe sånt. Merker at det er vanskeligere å holde det i sjakk nå med nr to (er i uke 17), men synes likevel det er bedre enn forrige gang foreløpig. Ingen søvnløse netter hvertfall. Hør med legen din! Alltid greit å få litt veiledning på vitamintilskudds-feltet så ikke vi overdriver eller bare pøser penger rett i lomma på produsentene:-) Lykke til!
Kickie Skrevet 12. oktober 2008 #5 Skrevet 12. oktober 2008 Jeg har slitt med rastløse bein siden jeg var 16. Har funnet ut at det eneste som hjelper for meg er å trene regelmessig. Gå tur, løp om du klarer. Da pleier det å gi seg for meg.
håper-håper... Skrevet 13. oktober 2008 #6 Skrevet 13. oktober 2008 for meg hjelper det litt å legge et par puter under bena når det setter i gang..altså ligge med bena høyt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå