piano♫ Skrevet 11. oktober 2008 #1 Skrevet 11. oktober 2008 (tomt) Kanskje jeg burde gå og legge meg? God natt, damer :-)
Mammaen til Isak Skrevet 11. oktober 2008 #3 Skrevet 11. oktober 2008 God natt, nå er det rimelig tomt her og ) så er tid for senga. Har vært en gøy kveld her på dib i dag! sove godt
Gjest Skrevet 12. oktober 2008 #4 Skrevet 12. oktober 2008 det skal jeg også gjøre når det blir tomt ;-)
Libido- Skrevet 12. oktober 2008 #5 Skrevet 12. oktober 2008 Ha ha forventet meg DEN stilen! *dritings* Glad jeg slapp å lese en lang avhandling. Natta snuppis!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå