Gå til innhold

Faen, jeg hater svartinger!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånne som man får i trynet altså! :-P Hva kan man gjøre for å bli kvitt dem?

Har prøvd mange sånne rensegreier og slike plaster....hrmf.

 

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenkte du mente edderkopper, jeg. (litt påvirka av toåringen som kaller dem det, kanskje?)

 

Til spm ditt, anerikke...

Skrevet

Har du prøvd å dampe ansiktet først, også bruke rensegreier, og deretter legge på agurksiver for å lukke porene igjen? Det er et helt prosjekt, men pleier å funke her.

Skrevet

Huff, nå trodde jeg dette skulle være et skikkelig fælt innlegg..hehe...

Godt det ikke var fullt så alvorlig =)

 

Har du riktige hudpleieprodukter for din hud da? Lurt å stikke innom hudpleiesalong, og få noen tips om renseprodukter, og fondation/pudder, som passer huden din.

 

Men husk, at når du har renset huden, så lukk porene med kaldt vann, slik at det ikke kommer så mye urenheter i porene =)

Skrevet

Hehe....

 

Det har jeg ikke prøvd nei....har ikke særlig peiling på sånt :-P

 

Skal prøves :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...