Gjest Skrevet 11. oktober 2008 #1 Skrevet 11. oktober 2008 Sånne som man får i trynet altså! :-P Hva kan man gjøre for å bli kvitt dem? Har prøvd mange sånne rensegreier og slike plaster....hrmf.
piano♫ Skrevet 11. oktober 2008 #2 Skrevet 11. oktober 2008 Tenkte du mente edderkopper, jeg. (litt påvirka av toåringen som kaller dem det, kanskje?) Til spm ditt, anerikke...
Gjest Skrevet 11. oktober 2008 #4 Skrevet 11. oktober 2008 Har du prøvd å dampe ansiktet først, også bruke rensegreier, og deretter legge på agurksiver for å lukke porene igjen? Det er et helt prosjekt, men pleier å funke her.
Gjest Skrevet 12. oktober 2008 #5 Skrevet 12. oktober 2008 Nei det har jeg ikke. Det skal prøves ut :-)
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 12. oktober 2008 #6 Skrevet 12. oktober 2008 Huff, nå trodde jeg dette skulle være et skikkelig fælt innlegg..hehe... Godt det ikke var fullt så alvorlig =) Har du riktige hudpleieprodukter for din hud da? Lurt å stikke innom hudpleiesalong, og få noen tips om renseprodukter, og fondation/pudder, som passer huden din. Men husk, at når du har renset huden, så lukk porene med kaldt vann, slik at det ikke kommer så mye urenheter i porene =)
Gjest Skrevet 12. oktober 2008 #7 Skrevet 12. oktober 2008 Hehe.... Det har jeg ikke prøvd nei....har ikke særlig peiling på sånt :-P Skal prøves :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå