Gå til innhold

Jeg er gal

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her, litt på en snurr, mannen og guttene er på hyttetur. Har retta i mangfoldige timer i dag. Sitter så og surfer på dib og på...- studier. Jeg er gal. Jeg er nettopp ferdig med videreutdanning, det er opplest og vedtatt at nå skal jeg ha PAUSE fra dette, kun ha jobb, fritid og familie. Yeah right. Men klarte å la være å fylle ut søknad, da...enda noe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe..så godt å høre at vi er flere i klubben aldri ferdig med mer studier ;-)

er så hardt angrepet at jeg ikke trenger være på en snurr en gang jeg da....eh...har du tips til medisin ??

Skrevet

Har lovt gubben at jeg IKKE skal søke på noe uten å ha snakket med han først - og at han skal minne meg på hvor ille det egentlig er når det står på som verst.

Men....det hjelper så lite, for jeg ser så mye som jeg sååå gjerne vil lære mer om :-p.

Skrevet

men....jeg har jo ingen gubbe !!

hm... kanskje skaffe meg en med det formålet ??

hehe..sier vel noe om hvor hardt angrepet jeg er...full jobb og alene med to..og vil likevel lese mer....( i perm men minsta på 6 mnd ennå da...blir vel snart hengt her inne når jeg putter minsta i bha for å starte 100% jobb igjen snart og i tillegg vurderer mer studier når ungene sover...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...