Gå til innhold

84 jenter !!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei er det flere 84 jenter her som prøver eller har barn?

Jeg er en jente på 24 år som ikke helt hvet når det passer å få barn. Jeg har vært gift i 6 år men finner ingen grunn til å få barn med min man. Vel jeg ønsker meg ny mann og et nytt liv med unger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei! Jeg er ei jente som er født i 1984;) Jeg giftet meg i sommer og prøver å få barn nå! Det er ingenting annet jeg vil enn å få barn med mannen min;)

Hørtes ikke akkurat ut som at du har det helt bra med mannen din??:(

Skrevet

Jeg er også født i 84. har en gutt på 2 år fra før og ønsker veldig å få et barn til. Hadde en MA med utskrapning i august. Termin var egentlig mars. Så nå prøver vi igjen!

Enig med Josefine at det ikke høres ut som du har det bra med mannen din.

Skrevet

hei hei.. jeg er gså 84mod... kos og se at det er flere av oss... vi er vist i prima alder for og få barn.. hehe...

Jeg og min kjære har vært samboere i 2.5 år og ønsker nå, helst i går, at vår førstefødte skal komme til verden=)

Hvor i lander befinner folk her seg da?

Skrevet

jeg er 23år(snart 24) og er født i 84. har en jente på 2,5 som var planlagt. har lyst på nr 2, men har egenetlig ikke prøvd sånn aktivt på det. blir ikke helt enig med meg selv, en dag har jeg lyst å en dag ikke. men blir det noen gang å passe bedre?!

Skrevet

jeg er 84 mod!!!

har to barn fra før... en på 4 og ei på 3 år.

Hadde veldig lyst på nr 3 , men nå vet jeg jaggu ikke lenger...

Tror egentlig jeg har nok med de jeg har, de krangler noe så j***** om dagen så de tar fra meg all energi...

Mannen min er også den fødte pessimist så føler meg helt tappa for krefter om dagen.

Revurderer egentlig hele situasjonen.

Men vil jo ikke gå fra gubben heller, pga barna.. så jeg vet ikke jeg ass......

sorry for mitt sytete innlegg... måtte bare lufte noen tanker... he, he, lykke til med spirer da jenter ;)

Skrevet

Jeg kommer fra Trondheim!! Enn dere andre?:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...