En gullgutt og snart ei tulle! Skrevet 11. oktober 2008 #1 Skrevet 11. oktober 2008 jeg hadde el på lørdag, og i dag fikk jeg litt slimete rødlig utflod...kan det bety noe?
Gjest -<<- Skrevet 11. oktober 2008 #2 Skrevet 11. oktober 2008 Teoretisk sett kan det være en såkalt festeblødning. Det kan også godt tenkes at det ikke er noe spesielt i det hele tatt.
En gullgutt og snart ei tulle! Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. oktober 2008 hm,ja, sant det...man blir lissom en smule utålmodig, og ser etter alle tenkelige tegn vet du.. når kan jeg tidligst teste?
Gjest -<<- Skrevet 11. oktober 2008 #4 Skrevet 11. oktober 2008 Du kan jo teste når du vil; positiv er positiv - negativ kan bli positiv. Jeg testet tydelig positivt fire dager før jeg sku' hatt noen mens, men det kan variere ganske heftig har jeg forstått.
Gjest hovedinnlegger Skrevet 11. oktober 2008 #5 Skrevet 11. oktober 2008 Det er ofte lurt å ikke være FOR utålmodig. Tatt i betraktning at de fleste befruktede egg, blir det ikke noe barn av. Det er derfor mange helt naturlige aborter rett etter befruktning, som man normalt sett ikke vet noe av, og er vel heller ikke meningen man skal vite noe om. Kroppen vår skåner oss for det. De som tester kjempetidlig, og følger litt for godt med, opplever derfor gjerne disse naturlige abortene - Kan kanskje være greit å ta stilling til om det faktisk er noe man ønsker, eller om man skal roe seg litt ned og smøre seg litt med tålmodighet og la naturen styre litt på egenhånd, før man sjekker for mye... Du merker graviditeten tidsnok skal du se... Slapphet og hovne pupper er vel de første tegnene... Nyt heller hva som eventuelt skjer, i stedet for å stresse så fælt... det er mitt råd.
Winterlady Skrevet 11. oktober 2008 #6 Skrevet 11. oktober 2008 Hvis du aldri blør mellom 2 mens, så kan det nok være det ja. Jeg blødde såvidt litt i et par dager like etter at jeg må ha blitt gravid. På daværende tidspunkt skjønte jeg ingenting og "anklagde" min daværende kjæreste for å muligens ha vært for hardhendt inni der da vi hadde sex... Først da jeg flere måneder senere fant veien inn på bim, skjønte jeg at det fantes noe som het festeblødning. Så spis makrell i tomat og ta folat du
En gullgutt og snart ei tulle! Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 12. oktober 2008 og i dag fikk jeg jaggu en blødning...hm..spent nå altså..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå