Gå til innhold

Faen som jeg skvatt!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde spsit to sjokolader allerede, og så hadde jeg spart en for jeg hadde tre stk. Men så var jeg usikker på om jeg skulle spise den tredje i kveld eller spare den til i morra. Det var en stratos, og de to andre hadde vært en stratos til og en mandelstang. Men så sa mannen min at jeg bare kunne spise den nå, og så kjøpe en til i morra. Men det var jeg ikke sikker på om jeg ville. Så etter å ha spist et eple sa mennen min at han ville ha den. Da begynte jeg å grine. Og ville helst ikke gå inn på kjøkkenet og hente den for det var så ekkelt. Men så gikk han først og jeg etter, og så etter at han hadde gått på stua igjen gikk jeg på do. Og der var det faktisk to stk. balsmaflasker (jeg trodde vi hadde kjøpt en balsam og en shampo) FAEN SOM JEG SKVATT!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehehehe la den stakkars dama få fred nå da:) Lurer på om jeg hadde byttet nick....hmmmmm

Skrevet

Jamen herregud da. Vi hadde jo BÆÆÆÆRt dem inn på badet!

Skrevet

hæhæhhæhæhhææææææææ

Æ pessa mæ ut!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Hehe...må bare innrømme at etter et par baileys er dette innmari morsomt å lese ;-)

Skrevet

jeg dævver!!

 

 

Skrevet

Hæ? hehe....

 

E det my trøndera her? ;-) Itj at det har nå med saken å gjærra :-P

Skrevet

 

Hihihi FEnnomenaaalt lisjespurven!

Skrevet

 

Bli itj fart utn bart!

Bli itj fæst utn skinnvæst!

Bli itj fin utn mokkasin!

Bli itj rock utn tennissokk!

 

 

 

....tror jeg går og legger meg snart....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...