Østfoldjente*85* Skrevet 11. oktober 2008 #1 Skrevet 11. oktober 2008 Hei! Jeg vil gjerne presentere meg litt her, siden jeg faktisk har fulgt dere siden Desember -07. Slutta nemlig da på p-pillen, og har fulgt med på sp.mål og svar, men ikke vært aktiv om jeg kan kalle det det..Hehe! Har imidlertid hatt ganske ustabile sykluser siden p-pille slutt, hopper over EL og mens relativt ofte (noe også gyn regna med) Kan vel si jeg har vært sikker på å ha hatt EL TO ganger gjennom de 9 mnd. Går nå på Provera, skal evt forsøke Pergo på nyåret dersom det er nødvendig.... Barneønsket er stort (som hos dere alle andre her..), både hos meg og samboeren.. Vi har vært sammen i over åtte år, og er virkelig klare for å stifte familie:) Har i hvertfall lært mye av dere tiden jeg har fulgt med, og gleder meg over å få "delta":) Lykke til med prøvinga alle sammen:)
ifie Skrevet 11. oktober 2008 #2 Skrevet 11. oktober 2008 Hei! Velkommen som "offisiell" prøver, da! Jeg selv har bare vært her et par uker, så jeg er litt ny jeg også. Lykke til med prøvingen! Sees!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå