Gå til innhold

Fødebagen


Anbefalte innlegg

Skrevet

Når pakket/skal dere pakke fødebagen?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har begynt å pakke den nå :) 3 uker igjen til termin..

Frøkna vår kom 2 uker før så jeg tenker det er greit å ha baggen klar i god tid denne gangen.

Skrevet

eg har 44 dager igjen nå å har så å si pakket den ferigt har noe små ting igjen bare. eg e kanskje litt tidligt ute me d da men d e nå greit å ha den ferige o da hihi

Skrevet

Skal pakke den i dag jeg. Er 6 dager over termin nå.

Skrevet

Har pakket den delvis... 7 dager igjen..

Gjest Nydelige Christina+FØDEKLAR!
Skrevet

Pakket helt ferdig i går..utenom sminke/sjampoo da, det tar jeg til slutt:)

Begynte å pakke for 4-5 uker siden...har lagt oppi etterhvert...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...