novemberjente08 Skrevet 11. oktober 2008 #1 Skrevet 11. oktober 2008 Når pakket/skal dere pakke fødebagen?
Gjest Skrevet 11. oktober 2008 #2 Skrevet 11. oktober 2008 Har begynt å pakke den nå 3 uker igjen til termin.. Frøkna vår kom 2 uker før så jeg tenker det er greit å ha baggen klar i god tid denne gangen.
november barnet Skrevet 12. oktober 2008 #3 Skrevet 12. oktober 2008 eg har 44 dager igjen nå å har så å si pakket den ferigt har noe små ting igjen bare. eg e kanskje litt tidligt ute me d da men d e nå greit å ha den ferige o da hihi
Tita&Tage Skrevet 12. oktober 2008 #4 Skrevet 12. oktober 2008 Skal pakke den i dag jeg. Er 6 dager over termin nå.
Bamse&baby+spire*fødeklar* Skrevet 12. oktober 2008 #5 Skrevet 12. oktober 2008 Har pakket den delvis... 7 dager igjen..
Gjest Nydelige Christina+FØDEKLAR! Skrevet 12. oktober 2008 #6 Skrevet 12. oktober 2008 Pakket helt ferdig i går..utenom sminke/sjampoo da, det tar jeg til slutt:) Begynte å pakke for 4-5 uker siden...har lagt oppi etterhvert...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå