Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2008 #1 Skrevet 11. oktober 2008 ? Fikk beskjed om at jeg har dette på torsdag, og skal tilbake til mandag. men jeg skjlnte ikke helt betydningen:..
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 11. oktober 2008 #2 Skrevet 11. oktober 2008 Placenta betyr morkake på latinsk, så det betyr at du har moden morkake. Kanskje det blir fødsel på deg snart eller at de setter deg i gang, er ikke sikker jeg..
mamarama og lille banan Skrevet 11. oktober 2008 #3 Skrevet 11. oktober 2008 placenta er i alle fall morkaka. kanskje betyr det at du begynner å bli fødeklar/moden? jeg vet ikke...
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 11. oktober 2008 #4 Skrevet 11. oktober 2008 Eller rettere sagt: det latinske ordet for morkake;-) Litt sent på kveld for meg nå, kjenner jeg..
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2008 #5 Skrevet 12. oktober 2008 Ettersom jeg forsto på hun legen, var hun bekymret siden morkaka var moden. Og jeg måtte sjekke ekstra nøye at babyen var like livvat som ellers i helga. Jeg er bare 35+2. Har jo hørt om morkaker som løsner og sånt, men skjønte ikke helt hva det jeg har betyr.
WPW Skrevet 12. oktober 2008 #6 Skrevet 12. oktober 2008 hvordan fant hun ut at du hadde moden placenta??
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2008 #7 Skrevet 12. oktober 2008 Jeg var på fødselsamtale på sykehuset og da tok hun ultralyd for å se hvor stor babyen er. Så samtidig da på morkaka.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå