Gå til innhold

Koffein=overtrøtt....


Sirisirisiri

Anbefalte innlegg

Min kjære lille reagerer veldig på koffein, blir superovertrøtt og kan være våken i opptil 7timer i strekk...stakkar liten...

flere som er i samme bår kanskje?

 

Og jeg som trodde grønn te var koffeinfri! Der tok vi jaggu feil, og det merkes nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg synes det er veldig vanskelig å vite hva min reagerer på, for jeg spiser og drikker stort sett det jeg vil, - og når det gjelder koffein, blir det som regel en, max to, latte hver dag, og kanskje et glass pepsi max, og noen netter sover han bra, men noen netter, som i går, er han våken til 3. Litt slitsomt, for vi vet aldri hvordan natten vil bli. I går sov han nesten hele dagen, så jeg skjønner at han var mye våken i natt, men han kan godt være våken om natta når han har vært våken på kvelden også, så dette med babyer og søvn er helt håpløst å bli klok på!

 

Men du merker en tydelig effekt? I såfall blir det ikke noe brus på kveldene og ingen kaffe etter 12 på meg fremover:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg er 95%sikker på at det er koffeinen han reagerer på..

Og det skal ikke mye til heller..Så nå er det 0 koffein videre!

Han reagerer også hvis jeg spiser masse søtsaker/kake ol. men litt går heldigvis bra!

Men av koffeinen blir han helt utslitt liksom, får nesten sove, men så våkner han til å vifter vilt med armer og bein og sutrer masse..

Da har han det ikke så bra..Ikke vi heller..

 

Ang å sove mye på dagen ; jeg trodde også at det gikk utover nattesøvnen, men så hører jeg noen si at de som sover mye på dagen sover mye på natten også, og det har egentlig vi funnet ut stemmer får vår også. Og så sover han så godt ute, i dag la vi han i vogna på verandaen for 1.gagn, og der sov han i 2 timer ! Deilig! Og han kan sove seg gjennom alt når vi er ute å triller, men lar deg ikke lure av trilling i gangen ol;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...