tittentei... Skrevet 11. oktober 2008 #1 Skrevet 11. oktober 2008 Grusom dyre sko det er til di små...ca 500kr og mer.må mest ha gode sko også,når dem skal begynne med sko.Hvilken/merke har dere valgt?noen er stive,andre myke.Må mest ha litt myke,bøyelige skulle en tro.Ikke lett og velge.Vill ha det beste,men hva er det beste?
lille me og mine Skrevet 12. oktober 2008 #3 Skrevet 12. oktober 2008 er dyrt ja... men er vel kvaliteten en betaler for... kjøpte kavat sine høstsko til jenta mi, kjempefornøyd med de! kostet 499.... nå har vi akkurat gått til innkjøp av goretex sko. endte da opp med ecco sine. de var de letteste jeg fant, noe som er viktig for de små, og ecco er vel kjent for å være veldig god på foten. de kostet 650kr... dyrt ja... men man må jo ha sko til de, og er jo mye ute i barnehagen og i været her på vestlandet er sko som er vanntett et must!
♥Innimor & guttaboys♥ Skrevet 12. oktober 2008 #4 Skrevet 12. oktober 2008 Ecco og geox dyre, men bra sko
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 12. oktober 2008 #5 Skrevet 12. oktober 2008 Vi kjøpte Ponni og har vært veldig fornøyd!
tittentei... Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 12. oktober 2008 Dyrt er ikke nødvendigvis de beste men.Den første gutten min brukte jeg skofus,tror jeg.Jeg har ikke kjøpt det dyreste.Ponni skal også være bra:) Må bare se hva jeg finner som ser bra ut.Har ikke ecco sko her jeg bor.
Alba44 Skrevet 12. oktober 2008 #7 Skrevet 12. oktober 2008 Gutten vår bruker nå sitt 2.par Ponny. Veldig gode sko. Skal snart kjøpe vintersko, men har ikke bestemt hvilket merke.
ArtemisACT Skrevet 12. oktober 2008 #8 Skrevet 12. oktober 2008 Franske Pom d'Api har noen veldig fine barnesko som oppfyller alle krav til gode sko til de foerste skrittene: lang snoering, myk saale (som kan boeyes alle veier), solid stoette rundt ankelen osv. I Norge koster et par rundt 750 kr, i Danmark rundt 600, mens i Frankrike og Italia er prisen for dette merket noe lavere. Jeg tror du kan faa samme skotype til rundt 500.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå