Gå til innhold

Da var vi hjemme fra sykehuset,men...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...uten baby... blæh.. så kjedelig..

Alt begynte i dag tidlig da jeg stod opp å måtte tisse. Når jeg tørket meg kom det litt lyserosa utflod på papiret. Jeg tenkte ikke så mye over det,annet enn at kanskje det nærmet seg fødsel. Gikk og la meg igjen, og stod opp å laget frokost etter en halvtime-trekvarter. Da jeg dekket bordet kjente jeg at det ble vått i trusa,så jeg gikk å sjekket, og da hadde det kommet mye blod og slim. da fikk jeg litt hetta... Jeg ringte vaktsentralen ,og fikk snakket med jordmor. Avtalte å komme dit for en sjekk. I bilen på vei til jordmor begynte sammentrekningene, ganske så ubehagelige med 10 min. mellom hver.

Hun sjekket meg og kom frem til at slimproppen hadde gått(det var det som var denne blødningen), og gikk fortsatt siden jeg blødde litt enda. Og jeg hadde 2-3 cm åpning. hun ringte til sykehuset og ble enig om å sende meg videre dit. Hun var ganske sikker på at jeg var i gang.

Lang vei til sykehuset, ca 2, 5 time...=/ på vei dit ble riene sterkere,men fortsatt 10 min mellom hver.

kom på sykehuset og lå med sånn ctg en stund. fortsatt bare 2-3 cm åpning. Alt var bra med bebisen i magen. Ganske sterke rier når jeg lå der. Fikk inn ei seng på venterom. De ville ikke "okkupere" ei fødestue,siden det var så tidlig i fasen ennå. Planen var å være der til i morgen.

Vi stakk ned i sentrum og spiste og tråkka litt rundt på senteret. Og riene kom nå med 5 min mellomrom.

Men så plutselig sa det Stopp, og det gikk tre kvarter før jeg fikk en svaaak ri, eller det var vel kanskje en kynner?.... blæh... så jeg ga opp, og pakket sakene og dro hjem... Så ingen vits i å ligge på sykehuset uten rier! Ganske irriterende..

Er sliten nå.. både jeg og min kjære.. ble mye kjøring...

Menmen, sånn kan det gå :) Håper det ikke blir så lenge til det blir alvor ut av det her da... har hatt masse kynnere/maserier som er litt ubehagelige både på turen hjem og nå... så ett eller annet skjer nok,men det tar jo så forbasket lang tid=p *utolmodig* ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh føler med deg ♥Juli06&Lillespire08♥!

Det er kjipt når sånne ting skjer. Har selv vært innom føden, men plutselig stoppet det. TYPISK! Men snart er det vel vår tur og..

Lykke til videre i allefall=)

Skrevet

Føler med deg altså..opplevde det samme selv igår! Hadde rier hele torsdags kveld, og ble lagt inn på sykehuset natt til fredag...hadde rier med 6 minutters mellomrom gjennom hele natta, men hver gang de sjekka meg så var det ingen forandring!:( 2cm åpning, men livmorhalsen var ikke helt avflatet. Så i titiden i går morges dabbet riene bare av...jeg dro hjem, og her sitter jeg enda med stor mage:( Har masse kynnere jeg og, og slimproppen gikk ikveld så håper det skjer noe snart! Lykke til du også!!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...