BlessItBe Skrevet 11. oktober 2008 #1 Skrevet 11. oktober 2008 Hei. Hvis jeg ikke husker helt feil var min første blødnings dag av forrige mens mellom 6-8 Septmeber. Og jeg mener at jeg har en nokså normal syklus. I følge Babyverden.no Skulle jeg hatt mensen den 6, men den kom ikke. Har tidligere gått et par dager over, men aldri så lenge som nå. Tok en test i går ettermiddag, testet jeg for tidlig? Har at merkelige magesmerter helt siden forrige helg, aldri hatt d slik før. Kanskje er en kraftig mens på vei. Det er vel normalt å hoppe over dager? Men kan jeg alikevel være gravid? Som sagt vet ikke hvor normalt det er å gå over mensen jeg da. Og i natt drømte jeg at jeg fikk en liten jente baby, huff.. Merkelig drøm, Drømte at jeg skulle gi henne mat men fikk d ikke til. Noen som har råd?
Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 11. oktober 2008 #3 Skrevet 11. oktober 2008 Kan jo godt være at du er gravid da! tok du testen på ettermiddagen eller med morgenurinen? da jeg gikk gravid testet jeg hos legen rundt uke 4, den ble negativ, testet så ved uke 6 og den var positiv! jeg ville ventet å sett og kanskje tatt en ny test hvis ikke tr kommer:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå