Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2008 #1 Skrevet 11. oktober 2008 Hva er det som er så himla galt med det??? På følelsen at det å gi merke klær til sin små håpefulle er fy, fy her inne (så sant det ikke er janus eller reima). Jeg har endel Gant, Stormberg og Adidas sko til gutten min på 1.5 år, noe som er galt etter hva mange mener. Syns de klærne er mer slite sterke enn H&M klær (og ser bedre ut). Når jeg finner dem på salg kjøper jeg gjene 3-4 størrelser av forskjellige kjær. Lever fremdeles på forrige januarsalg.
overkill Skrevet 11. oktober 2008 #2 Skrevet 11. oktober 2008 Opna innlegget og forventa å sjå ekspempel som t.d Prada baby. Men at Stormberg er moteklede? Det er då rimelege klede med eit heller traust utsjånad. Men eg brukar det mykje som barnehageklede.
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 11. oktober 2008 #3 Skrevet 11. oktober 2008 Man får da gjøre som man vil (å har råd til) !! Det er revnende likegyldig for meg om nabobabyen har skapet fullt av merkeklær, mens gutten vår ikke har det, for å si det sånn. Når det gjelder slitestyrke, så er det også litt likegyldig på vanlige klær, i å med at man bare får brukt dem kanskje en mnd eller litt mer. Så lenge klærne er komfertable så syns jeg det er det viktigste:-)
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2008 #4 Skrevet 11. oktober 2008 Jeg kjøper også noe merkeklær til min, men syns også de har mye fint på H&M. Om merkeklær er så mye mer slitesterke bestandig er jeg usikker på, feks er levisbuksa hans like slitt på knærne som buksa fra H&M. Jeg har noe lacoste og endel ralph lauren, og de er jeg veldig fornøyd med, ser veldig fine ut og holder seg godt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå