Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2008 #1 Skrevet 11. oktober 2008 Husker ikke sist jeg hadde mensen. Altså datoen. Det var vel i forrige mnd engang.... Vet ikke når el var/er eller kommer av den grunn. Har time til å sette inn spiral på mandag og for alt jeg vet kan jeg være gravid: fordi jeg hadde samleie i beg. av denne mnd. Kondomet sprakk. Har bare hatt det en gang, og tok angrepille. Dagen etter kjente jeg mensmurringer, og det har jeg kjent ved alle mine tidligere graviditeter hvorav 2 abort og 4 spontanabort.
Salmonella - tobarnsmamma Skrevet 11. oktober 2008 #2 Skrevet 11. oktober 2008 Eh, hva er egentlig spørsmålet ditt?
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2008 #3 Skrevet 11. oktober 2008 Herregud det har du rett i. Spora jo helt av. Det jeg lurte på om det er farlig dersom jeg setter inn spiral nå, og ingenting vises på Ul så tidlig, men dersom jeg er gravid.
Salmonella - tobarnsmamma Skrevet 11. oktober 2008 #4 Skrevet 11. oktober 2008 Aner ikke, det må du nesten spørre legen om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå