Gå til innhold

Noen her som har Narkolepsi?


Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten til broren min har det... Hun går jo på medisiner som inneholder amfetamin... Denne jenta er jo så babysyk men har fått høre fra legen at hun kan bare glemme å få egne barn! Kan det virkelig være så? Hvis hun ikke går på medisiner får hun også slike angstanfall hvor hun blir "borte"! Hun besvimer, men er bevisst og ligger da med en følelse av at hun aldri kommer til å våkne... Så for henne er det jo uaktuket å slutte på medisiner! Jeg vil så gjerne hjelpe henne! Noen som har en eller annen løsning?

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff! det hørtes fælt ut! den første tanken min var adopsjon, det er jo et alternativ! lykke til med å bli tante:)

Skrevet

Blir nok det, ja... Men hun vil jo så gjerne få sitt eget barn, og det skjønner jeg veldig godt!

Skrevet

Jeg har ikke sykdommen selv men jeg har ei venninne med samme problem. Hun driver nå å undersøker i andre land (eu) etter medisiner som hun kan gå på i moderate mengder under en graviditet. Det kan være verdt å snoke litt rundt å få tak i spesialister eller forskere på området å spørre etter råd!

Skrevet

Å! Kan du si ifra hvor hun eventuelt finner disse medisinene??

Skrevet

Altså, man er ikke narkoman fordi om man bruker medisiner med amfetamin i. Foreksempel folk med hyperaktivitet som tar ritalin. Det virker annerledes på dem enn på oss. Så det er ikke "narkotika" for dem.

Skrevet

Nei, herregud, jeg sier da ikke at hun er narkoman! Men det er ikke bevist om medisinene vil ha noen innvirkning på fosteret... Hun vil jo ikke ta den risken...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...