Verdens peneste gutter er mine Skrevet 11. oktober 2008 #1 Skrevet 11. oktober 2008 Minstemann er 6 mnder i dag. Han begynner å bli stor gutt og er ganske aktiv om dagen. Han står i krabbestilling men kan ikke krabbe ennå da. Men han kommer seg bakover og såvidt litt fremover også. Rart så fort det har gått. Vi skal ikke ha flere barn så jeg skulle kose meg masse med det å ha baby i sommer. Men tiden gikk fra oss. Det er også rart å tenke på at det snart er 5 år siden jeg ble gravid med eldstemann. Kunne ønske at tiden av og til gikk litt saktere så jeg hadde klart å henge med.
*gruffalo* Skrevet 11. oktober 2008 #2 Skrevet 11. oktober 2008 Kjenner det igjen,ja! Eldste min er 7 år om 1 uke...og i dag da vi gikk tur så kom jeg plutselig på at han ikke holder meg i hånda lenger:( hehe... Han gjør det av og til da...men er liksom blitt litt for stor til det nå (synes han...) Men er veldig flink til å kose og sitte på fanget enda, heldigvis!
Gjest nickedokka Skrevet 11. oktober 2008 #3 Skrevet 11. oktober 2008 ja... rart, jeg venter spent på neste trinn i utviklingen, prøver å stimulere og styrer på, samtidig vil jeg holde igjen. Men vemod er vel essensen av det å ha barn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå