Gjest Skrevet 11. oktober 2008 #1 Skrevet 11. oktober 2008 Hvor gamle bør unger være (jente) før de kan tørke seg selv når de har bæsjet????
Meg og knoll&tott Skrevet 11. oktober 2008 #2 Skrevet 11. oktober 2008 Min jente har begynt no. Er 5 år. går helt fint. Er jo viktig å ha kommet inn i det til di begynner på skolen. Dær er det jo liten hjelp å få til sånn!!!
Gjest Skrevet 11. oktober 2008 #3 Skrevet 11. oktober 2008 Ja min stedatter er 5,5 år, og vi mener hun er gammel nok. Hun nekter å gjøre det, men det er fordi moren hennes har tvangstanker på renslighet og lar henne ikke gjøre det selv. Hadde det samme problemet med storesøsteren da, men hun begynte vel akkurat i tide før hun begynte på skolen.
2 boys & now pink Skrevet 11. oktober 2008 #4 Skrevet 11. oktober 2008 Han begynnte litt når han var fire under tilsyn, kunne det selv når han var fem alene... Er nå 6,5 år og kjempeflink! Men selvfølgelig hender det at han har dårlig tid og ikke gjør det skikkelig, men som oftest går det bra.
Gjest Skrevet 11. oktober 2008 #5 Skrevet 11. oktober 2008 Ja så det betyr at hun absolutt er gammel nok. Vi prøver å friste med en premie da, hvis hun begynner å gjøre det selv. Men hadde litt spesielle krav på premier... (rotte eller en rev (!!) ) hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå