h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 11. oktober 2008 #1 Skrevet 11. oktober 2008 da han plutselig fikk beskjed om at barna måtte hjem til moren i kveld istedet for i morgen.... den ene jenta til samboeren har ikke vært her så ofte i det siste siden hun har begynt på skolen et stykke unna, men hun reiser hjem til moren sin flere helger i mnd.... så nå i høstferien så kunne hun komme en tur denne helgen... Fikk akkurat vite at moren ville ha de hjem for at den ene jenta skulle sitte barnevakt for hennes mindre barn, fordi moren skulle bort... Syntes det var en dårlig grunn at de skulle hjem på en lørdagskveld(tar 2 timer å kjøre) da hun i utgangpunktet er her så lite fra før....
moota m storebror&lillebror Skrevet 12. oktober 2008 #2 Skrevet 12. oktober 2008 Det var synd! Kan godt forstå han ble lei seg. Er enig i at det var en dårlig unnskyldning! Vi vil vel alle se så masse av barna våre som vi kan!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå