h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 11. oktober 2008 #1 Skrevet 11. oktober 2008 selv bruker jeg en enkel laptop acer aspire s100. De kjøpte jeg på billig salg for 1,5 år siden for 4700kr... er bare så fornøyd med den... Har en større laptop opp, som var dobbelt så dyr, en thoshiba et eller annet, med stor sjerm, men den liker jeg ikke... ikke alltid det dyreste er det beste gitt....hehe:)
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 11. oktober 2008 #2 Skrevet 11. oktober 2008 Du spør vanskelig.... Laptop, merket er LG. Står også FS ekspress dual på den, fornøyd jeg..
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 11. oktober 2008 #3 Skrevet 11. oktober 2008 lenovo står det her.. mannen som har kjøpt til meg.. er ikke så gammel, og jeg er veldig fornøyd:) Kostet heller ikke så masse..
NoDoubt Skrevet 11. oktober 2008 #4 Skrevet 11. oktober 2008 Jeg har en mac og jeg elsker den:-) Ellers har vi en stasjonær og en bærbar Hp.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. oktober 2008 sambo har også en bærbar Hp:) fornøyd han også
moota m storebror&lillebror Skrevet 12. oktober 2008 #6 Skrevet 12. oktober 2008 Jeg har ikke peiling på hva den stasjonære heter. Den bærbare heter toshiba. Den er ikke så stor, sånn i maskin stor, men jeg er kjempefornøyd med den. Har vært borti en del andre bærbare dataer av og til, mor sin, far sin, svigers ol. Og jeg liker egentlig best min. Men det går vel like masse på vanen!?
Gjest Skrevet 12. oktober 2008 #7 Skrevet 12. oktober 2008 Den stasjonære er en Pacard Bell av et eller annet slag... Den bærbare er en HP Pavilion. Veldig fornøyd med den, ikke så fornøyd med den stasjonære.... men sikkert fordi den begynner å bli litt gammel. Får kanskje vurdere en ny en... eller en bærbar til, til mannen, så kan arvingen få beholde den stasjonære som spill-og-se-nrk-nett-tv-pc )
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 12. oktober 2008 #8 Skrevet 12. oktober 2008 Har en bærbar HP
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå