Gjest Siklerotte Skrevet 11. oktober 2008 #1 Skrevet 11. oktober 2008 Ikke så morsomt å være alene allikevel!
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 11. oktober 2008 #3 Skrevet 11. oktober 2008 Enig, enig, enig, enig...
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 11. oktober 2008 #4 Skrevet 11. oktober 2008 ja sånn kan det gå! *furt* hehehe.. jeg kjeder meg litt jeg også. nå venter jeg på at en ganske dårlig men litt søt film med j.lo skal begynne igjen på tvN. hehe.
mai mammaen til to Skrevet 11. oktober 2008 #5 Skrevet 11. oktober 2008 jeg er også alene i kveld.. koser meg jeg. eldste ville ikke legge seg så hun fikk se vil du bli millionær med meg.. satt og koste oss.. nå er hun lagt seg og.. og det er så godt å sitte her helt alene og nyte stillheten..
Gjest Skrevet 11. oktober 2008 #6 Skrevet 11. oktober 2008 Jeg vet. Gubbejævelen er på byn, neste helg skal han jobbe, helga etter skal han på avskjedsfest med jobben (sammenslåing med en annen bedrift osv) og helga etter det igjen er det jobb igjen, og jeg er rimelig vant til å sitte alene fra før... KJEDELIG!
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 11. oktober 2008 #7 Skrevet 11. oktober 2008 Sett den før, hadde det ikke vært for det (og at den er bare middels søt) hadde jeg vel sett den jeg og. Blir ikke bedre av at det er fest i bygda, så når jeg gikk tur i sta tellte jeg 3 forspill i nabolaget, og nå hørte jeg sannelig at det tok av hos naboen rett bak her også.
Piri Skrevet 11. oktober 2008 #8 Skrevet 11. oktober 2008 Du kan jo invitere noen venner hjem til deg. Lage noe snacks og drikke litt vin. Så kan gubbjævelen bare jobbe:)
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 11. oktober 2008 #9 Skrevet 11. oktober 2008 Hater å være alene, sitter her å kjeder ræven av meg, tror det klikker for meg snart, hehe. Jeg er så rastløs. har lyst til å gå tur, men snuppa sover så det går ikke
ifie Skrevet 11. oktober 2008 #10 Skrevet 11. oktober 2008 Kjedelig her også!! Kjæresten er bortreist på jobb. Jeg er sjokoladekvalm for andre gang i dag, da!
Gjest Siklerotte Skrevet 11. oktober 2008 #11 Skrevet 11. oktober 2008 Ja, det er dødskjedelig å være alene! Men jeg har jo igrunn helt fint valgt det selv da... Gå tur? Eh, det er jeg for lat til å gidde!!
Gjest Skrevet 11. oktober 2008 #12 Skrevet 11. oktober 2008 Alenemødre hele gjengen, og de har fri de helgene gubben jobber, og da skal jo de ut:( Jaja, får vel begynne å brodere på julekalenderen til minsta så har jeg ihvertfall noe å gjøre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå