BettyBoob Skrevet 11. oktober 2008 #2 Skrevet 11. oktober 2008 nei, har ikke det selv - men moren til en venninne av meg har det. jobber som lærer, kjører bil og lever et tilnærmet normalt liv iallfall. hun må jo selvsagt ta sine forholdsregler...
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. oktober 2008 Kjæresten til broren min har det... Hun går jo på medisiner som inneholder amfetamin... Denne jenta er jo så babysyk men har fått høre fra legen at hun kan bare glemme å få egne barn! Kan det virkelig være så? Hvis hun ikke går på medisiner får hun også slike angstanfall hvor hun blir "borte"! Hun besvimer, men er bevisst og ligger da med en følelse av at hun aldri kommer til å våkne... Så for henne er det jo uaktuket å slutte på medisiner! Jeg vil så gjerne hjelpe henne! Noen som har en eller annen løsning? MortilkosepluttenSeb: Vet du hva moren til venninnen din gjorde med medisiner da hun ble gravid?
Odine! Skrevet 11. oktober 2008 #4 Skrevet 11. oktober 2008 Hun burde hvertfall få en "second opinion" fra en annen lege, kanskje en spesialist. Og prøve å finne andre i samme situasjon. Google på diagnosenavnet (på engelsk, eller latin) og "pregnant", feks. Og bare leite gjennom mange lenker og se om hun finner noe forskning på området og erfaringer fra andre med samme diagnose.
ditte&malusken&lillebror Skrevet 11. oktober 2008 #5 Skrevet 11. oktober 2008 Farmoren min har det og har 4 barn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå