Gå til innhold

Noen som har Narkolepsi her?


Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei, har ikke det selv - men moren til en venninne av meg har det.

jobber som lærer, kjører bil og lever et tilnærmet normalt liv iallfall. hun må jo selvsagt ta sine forholdsregler...

Skrevet

Kjæresten til broren min har det... Hun går jo på medisiner som inneholder amfetamin... Denne jenta er jo så babysyk men har fått høre fra legen at hun kan bare glemme å få egne barn! Kan det virkelig være så? Hvis hun ikke går på medisiner får hun også slike angstanfall hvor hun blir "borte"! Hun besvimer, men er bevisst og ligger da med en følelse av at hun aldri kommer til å våkne... Så for henne er det jo uaktuket å slutte på medisiner! Jeg vil så gjerne hjelpe henne! Noen som har en eller annen løsning?

 

MortilkosepluttenSeb: Vet du hva moren til venninnen din gjorde med medisiner da hun ble gravid?

Skrevet

Hun burde hvertfall få en "second opinion" fra en annen lege, kanskje en spesialist.

 

Og prøve å finne andre i samme situasjon. Google på diagnosenavnet (på engelsk, eller latin) og "pregnant", feks. Og bare leite gjennom mange lenker og se om hun finner noe forskning på området og erfaringer fra andre med samme diagnose.

Skrevet

Farmoren min har det og har 4 barn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...