Gå til innhold

tante grusom

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk primeren min fra strawberrynet i dag. jeg har ikke fått prøvd den enda men tok litt å pumpa ut og strøyk det på handa. hva i herre fred er det i den kremen? det sa jo swooop så var den borte, og den var jo ikke våt heller... haha. har aldri vært borti noe lignende.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har prøvd det nå, og resultatet ble veldig fint. MEN jeg har feber og er syk, så jeg begynte å bli varm i ansiktet og det klødde med en gang gitt. :( Tåler nok ikke i.d jeg så nå må jeg teste andre mineralsminker der ute, enda jeg elsker i.d. blæææ.

Skrevet

Så synd at du ikke tåler den! Jeg som har supersensitiv hud tåler den t.o.m. Kanskje det er verdt å prøve en gang til når du blir frisk, og se om den fungerer da? Lykke til, fordi den er kongebra:)

Skrevet

Problemet med id er at det inneholder et stoff som heter besmooth eller noe slikt, det er det som gjør pudderet så bra, men det er også det som så mange reagerer på, og som gjør at det klør.

Det mineralpudderet jeg har prøvd som er nesten like bra som id er Glominerals, litt dyrere dog, og selges ikke på strawberrynet.

Skrevet

har du prøvd everydayminerals eller noe i den duren da?

Jeg klør ikke av øyneskyggene til i.d da, så de kan jeg jo fortsette å kjøpe på strawberrynet. hehe. :D Det er så bra sminke så jeg blir litt sur over at det ikke funker som det skal på meg. dumme hud!!! har aldri vært allergisk mot noe i hele mitt liv.

Skrevet

Har prøvd everyday ja, og jeg synes de suger big time, kviser fikk jeg også. Kan ikke sammenlignes med id. Men du kan jo bestille en gratis prøvepakke fra dem og prøve selv:)

Skrevet

ja, var det jeg hadde tenkt da! blargh!!!! jeg får prøve begge deler, men greit å prøve de gratisgreiene først da. Ellers så blir det bare å bruke i.d til huden min finner seg i det og glemmer at det klør. haha.

klør du også av i.d siden du vet om dette problemet?

Skrevet

Ja jeg klør, men bare i begynnelsen etter å ha tatt det på, kløen går over etterhvert når jeg har hatt det på en stund, og hvis jeg bruker primeren, så klør jeg ikke.

Skrevet

hm. jeg får være litt nøyere med primeren neste gang og kanskje bruke litt mer av den. det har klødd mye rundt nesa før og der var jeg nøye med primer denne gangen, så synes ikke det klødde så mye der nå.. men klødde sinsykt i panna der jeg kanskje var litt sparsommelig med primeren. vi fortsetter å prøve litt. hihi..

Skrevet

Hehe, håper det fungerer!

Skrevet

Beklager å blande meg i tråden, men jeg trodde tante grusom var det nye dib navnet på mensen:)

Sitter her med ID makeup selv, og lurte på om ikke Everyday Minerals og ID igrunnen er det samme? Bare ulike navn i ulike land?

Skrevet

Nei det er ikke detsamme...

Skrevet

nope, er ikke det samme nej.

Skrevet

hehe; har tatt tante grusom fra falsk og mathissen:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...