h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. oktober 2008 uff... kjeder meg... gubben ser på discovery i kveld, og det er ikke helt meg... biler-biler og biler...haha
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 11. oktober 2008 #4 Skrevet 11. oktober 2008 Har også en gubbe som "elsker" alle bilprogram som inneholder bil.. Så vi har tidligere i kveld "kos" oss å sett Top gear.. Nå har jeg trumfet igjennom,så snart blir det reprisen av beat for best..
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 11. oktober 2008 #5 Skrevet 11. oktober 2008 nå er jeg her:) men ikke så lenge før jeg finner sengen kjenner jeg.. mannen ser nådeløse menn.. ikke noe for meg det heller..
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 11. oktober 2008 #6 Skrevet 11. oktober 2008 mente alle PROGRAM som inneholder noe med bil og motor
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 11. oktober 2008 ja, vi "kosa" oss med Hot rod i sted...hahahaha
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 11. oktober 2008 #8 Skrevet 11. oktober 2008 Hot rod er jo kjempe koselig program på lørdagskvelden.. )
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 11. oktober 2008 #9 Skrevet 11. oktober 2008 Ja nå ble jeg også sittende å se på nådeløse menn, masse skyting og masse slåssing.. liker ikke sånn jeg.. men så blir jeg sittende her da likevel:(
moota m storebror&lillebror Skrevet 12. oktober 2008 #11 Skrevet 12. oktober 2008 Igår kveld satt vi faktisk bare å snakket og hadde ikke på tv og satt ikke på dataen. Det er koselig syns jeg. Ble så sen grøt igår at det ikke ble noe kveldskos, det savna jeg, men jeg har jo ikke godt av det så det var vel like bra... Men nå reiser sambo idag, så jeg kommer nok til å være her som vanlig i ukedagene når barna har lagt seg.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 12. oktober 2008 #12 Skrevet 12. oktober 2008 Så herlig å ikke ha på tv eller data en kveld da:) Det gjør vi her også, men så altfor sjelden.. Men er veldig koselig når det skjer!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå