Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2008 #1 Skrevet 11. oktober 2008 jeg skulle ønske jeg visste hvor sliten jeg kom til å bli, skulle ønske jeg visste hvor mye jeg skulle komme til å arbeide for likevell å oppleve at endene bare såvidt møttes.. skulle ønske jeg visste at mannen jeg fikk barn med ikke var den personen jeg ønsker å tilbringe resten av livet med.. skulle ønske jeg visste hvor mange venner jeg kom til å miste. skulle ønske jeg visste hvor mange kvelder jeg skulle komme til å sitte alene.. jeg skulle ønske jeg visste så mye mer før jeg valgte å snu opp ned på hele livet mitt... skulle ønske jeg hadde ventet kanskje 5 år.... skulle ønske at jeg som 25åring hadde fått et barn like fantastisk som det jeg har nå.... jeg ville aldri ha byttet han mot noe som helst! men likevell sitter jeg her med følelsen av at jeg skulle ha ventet bare litt....
herethereandeverywhere<3 Skrevet 11. oktober 2008 #2 Skrevet 11. oktober 2008 Hva mener du egentlig??
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2008 #3 Skrevet 11. oktober 2008 Hver gang ting går nedover, kommer de til å gå oppover igjen etterhvert Ikke sikkert du som 25 åring hadde taklet ting bedre.. Ikke sikkert mannen hadde vært noe mer passende, kan hende du hadde mistet like mange venner, og kan hende du måtte sitte like mange kvelder alene.. Bare hold motet oppe! Det fortjener det fantastiske barnet ditt
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2008 #5 Skrevet 11. oktober 2008 Det er for seint å snu nå! Barnet er født, og du bør heller prøve å gjøre det beste ut av situasjonen du er i nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå