Gå til innhold

Dere som er gravid med nr 2 +++

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer litt på om det er flere som er slik som meg, sitter å flirer litt når jeg leser alle de rare spørsmålene og bekymringene her inne. Synst det er litt komisk hvor mye rart man bekymrer seg for når man er gravid med første mann!

Var slik selv med første mann, men merker jeg tar det litt mer med ro denne gangen her. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er enige i at det er mye rare spørsmål her, og ler godt innimellom.

Men selv så er jeg faktisk mere bekymret denne gangen enn jeg var med førstemann. Ser frem til den dagen jeg får høre hjerteslag, da kommer jeg til å slappe av :-)

Skrevet

synes det var ekstremt mye rart her inne med førstemann også jeg......

satt ofte her inne og ristet på hodet av alle rare spørsmål og svar

Skrevet

Man er nok litt roligere med erfaring ja. Forstår godt bekymringene til de som ikke aner hva de går til. Man kan virkelig ikke forestille seg i nærheten av hva det innebærer å få barn, om man har vært aldri så mye barnevakt/jobber med barn etc. Den dagen man får sin egen lille baby inntil seg så snus hele verden på hodet :)

Skrevet

Hehe, ja det stemmer kanskje det, men jeg var da en av de som hadde en smule rare spørsmål! Kanskje derfor jeg synst det er så morsomt, siden jeg har vert slik selv :)

Skrevet

Jeg syns det er akkurat likt her som sist jeg var her; gravid med nr.1. I grunnen kommer det rare spørsmål fra både de som venter nr. 1, nr. 2 og nr. 3. De rareste er slike spørsmål som ingen i hele verden ikke har mulighet å gi et konkret svar på. Det er spørsmål av typen: "Jeg har kjent stikkinger i underlivet flere kvelder på rad, alltid under hotell cæsar, i tillegg tror jeg slimproppen gikk for en uke siden. Nå har jeg også blitt litt løs i magen og er blitt fysen på grønne epler. Kan dette være tegn på fødselen er i gang?" =)

Jeg føler mer på at de som har født før og allerede har barn ofte drar fram at de har så mye erfaring at de sitter med svarene på alt. For min del føler jeg meg ikke noe mer eller mindre usikker på gravidteten og morsrollen som venter, enn sist. Forskjellen denne gangen er at jeg ikke har vært så nervøs og engstelig for at jeg skal miste eller at det skal være noe galt med fosteret. Men det har sikkert mer med omstendighetene gjøre.

Skrevet

Hehe, ja ikke sant?

Var ikke nervøs for å miste verken med første mann eller nå med andre mann, heldigvis!! Så jeg føler meg mye mer sikker og erfaren nå etter å ha vert gjennom det en gang før, og takk gud for det spør du meg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...