Gå til innhold

HJELP!! Jeg mister melka....:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fullammer lillesnupp på 4 1/2 mnd, men på to dager har det gått fra nærmest sprengt pupp til helt tom. Skjønner ikke hva det kan komme av, og begynner å bli litt fortvila her. Sitter å pumper, men det kommer bare noen få dråper...:( :(

Er det noe jeg kan gjøre??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du sikker på at du mister melken?

Jeg trodde også det var tilfelle - da puppene mine plutselig gikk fra konstant å gjøre dolly parton flau - til å se ut som vrengte bukselommer.

Anyway.. babyen var fornøyd - og bleiene var våte. Vekten gikk opp og ingenting tilsa at melken var i ferd med å forsvinne. Fikk ikke til å pumpe melk - da måtte jeg iallefall pumpe mens jeg ammet. (altså motsatt pupp).

Dersom du tror du mister melken kan du forsøke å drikke litt ammete, eventielt litt øl og masse vann.

Skrevet

Har du fått igjen mensen? Man kan få mindre melk når man har den.

Skrevet

Har ikke fått mensen.. Men håper nesten at jeg får den snart og at den er grunnen. Jeg vil ikke miste melka!

Skrevet

Kanskje du har økedøgn og at babyn spiser mer enn vanlig. Da kan det føles som om man ikke har melk, men etter noen dager (for min del var dev vel nærmere en uke) så hadde melkemengden økt og alt var normalt igjen. Ikke bli stressa (lett å si...) for det kan virke negativt. Ta noen dager og bare slapp av og konsentrer deg om amming og avlys alle avtaler så skal du se at der ordner seg! Lykke til!!!

Skrevet

Hei

Mistet selv melken til gutten uten grunn når han var 6 mnd, det er ikke noe gøy. Holdt på å miste den tidligere (ved 3 mnd). Leste mange kjerringråd her inne og det som hjalp meg for å få opp produksjonen var vørterøl og alkoholfri øl. Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...