Gå til innhold

Han er jammen ikke mye glad i meg. Han bare later som! :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gubbraklet var i Sverige på onsdag. Da han kom hjem hadde han med seg øl og basset's allsorts til meg som han vet jeg elsker.

Men nå viser det seg - akkurat når jeg skulle kose meg med gaven - at ølet var norrlands gull (3,5%) og i pakken med godteri lå det bare 9 biter igjen. Han har gått å gumlet i 3 dager og gjort kål på MITT kilo med godteri.

Jeg tror jeg hater ham. Vurderer¨å åpne en av hans dyrebare, eldgamle congac-flasker............

Hadde dere blitt sur?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hat er et sterkt ord å bruke fordi han har spist opp godteriet ditt:)

han var vel fysen da? men han kunne jo ha sagt i fra til deg eller kjøpt nytt:)

Skrevet

JA. Definitivt. Måttet jobbe hardt for at jeg skulle tilgi noe sånn... :S

Skrevet

Haha, ja, jeg hadde glatt blitt sur! Hadde ikke kjeftet, men hadde vært kjempesur inni meg!

Skrevet

Du har i allefall min type humor og måtte lese innlegget for mannebeinet her *humre* :o)

Det er tid for hevn jente!! Tid for hevn.............*mohaha*

Skrevet

Har åpna ei cognac-flaske og slått dobbelknute på beina. Skal ikke ta bikinikanten før sankt-hans. I morgen skal han få torske-tunger til middag. *moahahahaha*

Skrevet

Manneraklet ditt burde absolutt skjønne nå, at man kødder ikke med en kvinnes godterier :o) *fnis*

Skrevet

Dette er definitivt grunn til hevn, ja. Altså...man må da skjønne hva som er viktig for en kvinne? Grmf...tenk å spise opp godteriet `a!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...