Piri Skrevet 11. oktober 2008 #1 Skrevet 11. oktober 2008 Gubbraklet var i Sverige på onsdag. Da han kom hjem hadde han med seg øl og basset's allsorts til meg som han vet jeg elsker. Men nå viser det seg - akkurat når jeg skulle kose meg med gaven - at ølet var norrlands gull (3,5%) og i pakken med godteri lå det bare 9 biter igjen. Han har gått å gumlet i 3 dager og gjort kål på MITT kilo med godteri. Jeg tror jeg hater ham. Vurderer¨å åpne en av hans dyrebare, eldgamle congac-flasker............ Hadde dere blitt sur?
jordbærsjokolade Skrevet 11. oktober 2008 #2 Skrevet 11. oktober 2008 Hat er et sterkt ord å bruke fordi han har spist opp godteriet ditt:) han var vel fysen da? men han kunne jo ha sagt i fra til deg eller kjøpt nytt:)
MissUnderCover Skrevet 11. oktober 2008 #3 Skrevet 11. oktober 2008 JA. Definitivt. Måttet jobbe hardt for at jeg skulle tilgi noe sånn... :S
ditte&malusken&lillebror Skrevet 11. oktober 2008 #5 Skrevet 11. oktober 2008 Haha, ja, jeg hadde glatt blitt sur! Hadde ikke kjeftet, men hadde vært kjempesur inni meg!
Mammaen til Isak Skrevet 11. oktober 2008 #6 Skrevet 11. oktober 2008 Du har i allefall min type humor og måtte lese innlegget for mannebeinet her *humre* ) Det er tid for hevn jente!! Tid for hevn.............*mohaha*
Piri Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 11. oktober 2008 Har åpna ei cognac-flaske og slått dobbelknute på beina. Skal ikke ta bikinikanten før sankt-hans. I morgen skal han få torske-tunger til middag. *moahahahaha*
Mammaen til Isak Skrevet 11. oktober 2008 #8 Skrevet 11. oktober 2008 Manneraklet ditt burde absolutt skjønne nå, at man kødder ikke med en kvinnes godterier ) *fnis*
piano♫ Skrevet 11. oktober 2008 #9 Skrevet 11. oktober 2008 Dette er definitivt grunn til hevn, ja. Altså...man må da skjønne hva som er viktig for en kvinne? Grmf...tenk å spise opp godteriet `a!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå