Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2008 #1 Skrevet 11. oktober 2008 Er gravid i 14. uke. Har vært i veldig fin form, ikke noe trøtthet eller særlig kvalme. Men i hele dag har jeg vært veldig trøtt, og kastet opp to ganger. Er skikkelig dårlig. Sov 4 timer midt på dagen også, aldri gjort før. Vært gravid en gang tidligere. Er det normalt at man plutselig blir så dårlig, eller burde jeg kontakte legevakten?
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2008 #2 Skrevet 11. oktober 2008 Ja det kan være normalt, men hvis du er usikker så ta tempen og ring å hør hos legen.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2008 #3 Skrevet 11. oktober 2008 Kontakt legevakten! Det er ikke normalt å bli akutt dårlig enten man er gravid eller ei....
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2008 #4 Skrevet 11. oktober 2008 Det kan vel være "normalt" å bli akutt syk vel? Sykdommer som influensa pg omgangssyke kommer jo ofte kastende på deg.. Omgangssyke du kan ha fått? Er du bekymret så ville jeg ringt.. Bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite..
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2008 #5 Skrevet 11. oktober 2008 joda, men når du er gravid kan slikk akutt sykdom være et faretegn. Hvorfor ikke ta kontakt med legevakten? Heller en gang for mye enn en gang for lite!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå