To gutter + spire Skrevet 11. oktober 2008 #1 Skrevet 11. oktober 2008 Lille "store" skjønne johannes ble født for snart to uker siden. Han var 4060 g og 52 cm. Fødselen ble igangsatt pga av vannavgang og rier som ikke tok seg opp. Ble veldig smertefullt etter dryppet så jeg fikk epidural . Da åpnet det seg fra 4cm til 10 på uner to timer - med overkommelige rier ! Da pressriene kom skjedde alt så naturlig at jeg ikke kjente smerte nesten - det var en utrolig opplevlese å kjenne de kreftene som førte til noe så nydelig ! Gutten var i kjempeform og lå på magen min mens jeg ble sydd. et par sting helt framme. Men jeg blødde mye og mistet over 1 l blod . Måtte på blodoverføring pga blosdprosente på 6 . var ganske så svimmel før jeg fikk blod ! Dagen etter kjente jeg at jeg hadde vondt på innsiden av låret - det ble værre og værre - klarte nesten ikke å gå. ble flyttet til sykehusavd. (barsel) - for å få mer hjelp . Hadde fryktelige smerter . De kunne heldigvis utelukke brist i symfysebeinet og bekkenlåsning. Hadde fått en heftig strekk i muskler og ledd under pressriene. Reiste hjem 5 dager etter fødselen . Hadden mye smerter de første dagene + at jeg måtte bruke krykker. Er mye bedre nå - og det blir bedre og bedre. Men det var forferdelig å ikke kunne gå når man netopp har fått baby . følte at jeg ikke klarte å ta vare på han. Er glad det går rette veien! Johannes er kjempesnill og har en stolt storebror . Vi koser oss masse Snakkes på "din baby" )
Paulita Skrevet 11. oktober 2008 #2 Skrevet 11. oktober 2008 Gratulerer så mye med den skjønne flotte gutten din! Kos deg masse med han. Håper du raskt blir bedre, og at evt smerter forsvinner. Godt å høre at det gikk bra =)
Millima Skrevet 11. oktober 2008 #3 Skrevet 11. oktober 2008 Gratulerer så mye med baby! God bedring videre.. Kos dere i tiden fremover=)
LadyBlackJack Skrevet 11. oktober 2008 #4 Skrevet 11. oktober 2008 Gratulerer så masse med lille johannes! koselig navn.
Chidera *tobarnsmor* Skrevet 11. oktober 2008 #5 Skrevet 11. oktober 2008 Gratulerer så mye med Johannes:-) God bedring til deg!
Gjest Skrevet 12. oktober 2008 #8 Skrevet 12. oktober 2008 Huff, det hòrtes ikke noe godt ut :-( Bra at det gàr fremover da! Gratulerer sà mye med gutten din :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå