Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når dere trenger en pause for dere selv. Et lite pusterom fra ungemas og gubbegnål.

Jeg har pleid å tatt med ei bok på do. Har endatil tatt med kaffekkoppen. Bare for å få fred ei stakket stund.

Men nå har en av dem funnet ut at det er en unik sjanse til å holde familieråd akkurat da. På do. Det er ikke levvanes fred å få noen steder lengre!!!! HJELP!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg låser døra til badet og legger meg i badekaret og bare nyter stillheten. Herlig!

Skrevet

Jeg går en tur alene, eller så ber jeg sambo å ta med seg sønnen vår ut å leke litt. Digg med litt fritid!

Skrevet

Går meg en tur ut, eller legger meg på senga med et blad eller en god bok :o) å tar en halvtime for meg selv når ting blir for mye.

Skrevet

En varm laaang dusj, med låst dør:)

Dusjer til gubben banker på for å sjekke om det er liv i meg!

Skrevet

Jeg må som oftest ut av huset.. Da går jeg meg en tur, kjører meg en tur, eller går på besøk..

Men det blir sjeldnere og sjeldnere...

Vi er veldig mye sammen, alle, men det er godt å få LITT tid for seg selv innimellom..

Skrevet

Å dusje her i huset er som å utløse et steinras mot bad-døra. Tar det før folk våkner eller etter de har lagt seg. Å gå en tur har aldri streifa meg.....Kanskje jeg skal ta med ei bok å gå å sette meg en halvtime oppi sauen;) kaffe på termos og en liten sjokolade. hehe...kan lage meg en liten gapahuk:) JEPP! Det var lurt!

Skrevet

Er forsåvidt enig med deg, i det med gapahuk,MEN...en halvtime oppi sauen?!? den hadde jeg virkelig revurdert :o) *ler*

Skrevet

Joda. Smeller opp en gapahuk i sauræva. Koselig det:) hehe

Skrevet

He-he :o) jojo, ingenting skal være uprøvd er det vel noe som heter!

Skrevet

Får rare bilder i hode...................

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...