Gå til innhold

Da er det kun 2 dager igjen. KS på mandag!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er vårt tredje barn, men det begynner å bli en stund siden vi var på føden. Noen forslag til hva jeg skal pakke??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende!

Det er ikke så mye man trenger synes jeg da. Toalettsaker, behagelige klær, litt klær til knøttet, bind, ammeinnlegg, ammebh, en bok eller noen blader?

Skrevet

Tja, rekker man lese så mye da?? ;) hadde også pakket blader, men tok de aldri opp..husk kamera!!

Skrevet

Næææææ, så spennende:)

Glem for all del ikke puppekremen! Husker ikke hva den het....den mot såre brystvorter, vettø.

Lykke til på mandag:)

Skrevet

Det var det jeg tenkte også. Har fått beskjed om at jeg kommer til å bli fra mandag til fredag. Har med vilje ikke lest de siste bladene som har kommet i posten, tar det med på føden så har jeg noe å lese på hvis jeg får tid.

Skrevet

Salve til såre brystvorter? Det savnet jeg, og apoteket på sykehuset var utsolgt...

Skrevet

Rekker nok å lese litt, vi har ikke barnevakt til de to andre barna vi har, så jeg har lite besøk på kveldstid. Kjekt å ha i reserve. Kameraet er funnet fram og satt til lading. Det er jo noe av det viktigste.

Skrevet

Det fikk jeg sist jeg var der. Ungene mine suger meg til blods, så jeg håper sistemann skjønner teknikken.

Skrevet

Husk mannen, lykke til. Klem

Snakkes nok før det.. ;)

Skrevet

Jasså er du her også.

Mannen blir med, har heldigvis barnevakt den dagen.

Skrevet

hehe jess da, som regel innom etter vesla har sovnet... ;)

godt med barnevakt da ja, litt kjipt å ta med to troll på føden... hehehe

Går fort nå, bare to dager. Spennende.. :D

Tenkt på navn el?

Skrevet

Nå er vi endelig enige ang. navn. Han har jo selvsagt bestemt seg for lenge siden, en måtte jo bare tyne meg i det lengste.

Mandag er den eneste dagen vi har barnevakt, dvs. en på skolen og frøkna skal være hos ei i barnehagen. Barnehagen har jo planleggingsdag den dagen selvfølgelig. Mamma jobber resten av uken så det blir dårlig med barnevakt på kvelden. Det er jo litt synd for da fåt ikke gubben overnattet på sykehuset sammen med oss. Men det går nok det også. Har avtalt med noen venner som kan besøke meg på kveldstid når gubben har reist hjem. Mamma har kun fri på torsdag fra kl 0900 til kl 1800. Ikke mye hjelp i det.

Skrevet

Det er den eneste dagen vi har barnevakt, dvs. en på skolen og frøkna skal være hos ei i barnehagen fra kl. 10 ca. Mamma skal jobbe hele uken, kun fri på torsdag fra kl.0900 til kl 1800. Ikke mye barnevakt å hente der. Det er litt synd for da får ikke gubben overnattet på sykehuset sammen med oss. Men jeg har avtalt men noen venner som jeg kan ringe til på kvelden hvis det blir stille der. Mange som vil titte på minsten. Så dagene går nok.

Har blitt enige om navn til slutt, gubben hadde bestemt seg for lenge siden, men måtte jo tyne meg i det lengste da. Men det er jo typisk han da.Regnet egetlig med det.

Skrevet

Vi blir ALDRI enige vi... hehe Jeg tror jeg har foreslått 835449327 navn. men han bare rister på hodet eller sukker tungt.. hehe han som er mest kresen..

Greit å få avtalt litt med noen da, ser jo ut til at det ordner seg. Vi var på 3d UL på onsdag vi, men mini ville ikke vise seg frem noe særlig, så vi fikk ny gratis time... :D:D Skal dit igjen på onsdag.. moro.

Alt klart nå, med rom og klær og div? hehe

Skrevet

Vi tar nok en tur vi og, men kan hende gubben her blir hjemme med vesla, siden hun alikevel ikke kan bli med inn...

Skrevet

Kom vist med to ganger det siste innlegget mitt. Trodde det var blitt borte så jeg måtte skrive en gang til. Men nå var det jo her.

Fikk ikke sett så mye vi heller når vi var på 3D, men vi fikk se det vi ville se, og det var kjønnet. Så det var godt nok for oss. Fikk dere sett det??

Gubber kan være vrange!!! Har han kommet med noen gode forslag selv da?? Hva er dine forslag da??

Rommet og klærne er klare de. Fant fram bilstoer, vippestol og vinterklær i går. Fant de skoene jeg snakket om til vesla di, men jeg skjønner ikke noe, de er jo str. 26, passe jo kanse til frøkna vår i år. Må se på gamle bilder for å finne ut hva hun hadde andre vinteren sin.

Skrevet

De er jo blitt så strenge der, var ikke sånn før. Men ikke mye å får gjort med det. Har du peiling på når på tirsdag dere kommer??

Skrevet

Jeg har i grunn ørten forslag, orker ike ramse opp, men gode norske navn alle... Ja vi vet kjønnet helt helt sikkert, det blir gutt... :D

Han som utførte UL lo når jeg spurte om kjønnet, det var visst ingen tvil... hehe Vi så det selv og... moro det da..

Skrevet

Prøver igjen. Når på tirsdag kommer dere??

Skrevet

vet ikke egentlig, jeg jobber til fire.... aner ikke om mamma og dem vil reise før, eller om jeg sitter på med dem, eller kjører selv.. kan høre hva de har tenkt...

Skrevet

Ok, men da kommer dere på ettermiddagen en gang da. Det er siesta fra kl 1330 til 1530, og kl 1530 begynner middagen så etter kl 1600 er nok det beste. Jeg kjenner meg selv så mat må jeg ha :o)

Skrevet

ja det blir ikke før etter fem ihvertfall... både jeg og pappa jobber...

Når "stenger" det da?

Mat ja, vet du ikke hopper over det uten GOD grunn.. hihi

Skrevet

Skal forresten hilse fra mamma, er det noe spesielt du trenger til den nye da?

Skrevet

Den oppsatte visittiden er fra kl 1800 til 1930, men den har vi aldri brydd oss om så lenge vi er på dagligstuen. Men det er da det er lov med besøk på rommene. Når vi fikk førstemann hadde vi besøk til kl 2230 på dagligstuen en søndag kveld. Måtte jo se søndagsfilmen :o)

Skrevet

Er vel ikke noe spes vi trenger tror jeg. Mamma skal kjøpe badebalje på stativ som jeg har ønsket meg.

Kom på at at vi trenger ny baby-calling da gubben har lagt den vi har i campingvogna og den står på fjellet for vintern. Begynner vel også å bli litt godt brukt. Kjekt med to så slipper vi å huske på å ta den men hjem når vi har vært der.

Ellers klær som ikke er i sånn grusomm 70 talls stil. Vi liker det klassiske vi da.

Hils tilbake.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...