Piri Skrevet 11. oktober 2008 #1 Skrevet 11. oktober 2008 de som måtte trenge det. Åpnet ei pils og skåler med de som føler trang til slikt. Lagt vesla i senga og dagen bak meg. Pakket høstmørket og et jule-pledd rundt meg. Så nå er jeg klar som et egg! Hva står på tapetet i kveld da?
Gjest nickedokka Skrevet 11. oktober 2008 #2 Skrevet 11. oktober 2008 Her er det også tent lys, mest for oss selv, må jeg innrømme, men jeg deler gjerne med alle som trenger=) Pilsen er alkoholfri, bena er slitne etter skogsturen, ungene sover, mannen ser krigsfilm og her sitter jeg. Og det er hele planen=)
Mammaen til Isak Skrevet 11. oktober 2008 #3 Skrevet 11. oktober 2008 Så deilig ) her på tapeten står det ikke stort *humre*.......... Sitter i sofaen, samboeren glor på en film, jeg gjør forsåvidt også det men dibber litt med. Rødvin og lørdagskos )
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 11. oktober 2008 #4 Skrevet 11. oktober 2008 Det hørtes fantastisk herlig ut! Lurer på å lage meg en irish coffee ) Mannen står på kjøkkenet og lager taco. Sånt kan man like ))
#gurimalla# Skrevet 11. oktober 2008 #5 Skrevet 11. oktober 2008 Så koselig innlegg! Her sitter jeg alene, med stearinlys,et glass rødvin,pleddet rundt føttene, pcn på fanget å nrk i bakgrunn... Minstemann sover søtt etter en lang dag med masse inntrykk. Mannen er tilbake fra jobb først på mandag. Men jeg må innrømme at det er litt godt å kjenne på stillheten selv om mørket skremmer meg litt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå