Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2008 #1 Skrevet 11. oktober 2008 Det var ikke jeg som var utro og valgte å flytte 2 timer unna barnet !!!!!!! Hvorfor skal jeg svi økonomisk for det ? Han gidder ikke betale barnebidrag engang. Å det er jeg som sitter her med et barn som er oppløst i tårer og må forsvare fars handlinger ! Mens jeg inne i meg ønsker han dit peppern gror og litt lenger.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2008 #2 Skrevet 11. oktober 2008 Du har krav på barnebidrag. Meld han!
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2008 #3 Skrevet 11. oktober 2008 Gidder ikke betale bidrag, er ikke det bare å gå gjennom nav, så krever de det inn for deg?
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2008 #4 Skrevet 11. oktober 2008 Om han ikke betaler bidrag og du har det gjennom NAV(slik alle oppegående gjør) får han bidragskjeld til NAV og etter hver kan de trekke pengen direkte fra lønnen hans.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2008 #5 Skrevet 11. oktober 2008 får minstebidrag gjennom nav. og etterbetalt det han skylder fra før. Men han "gidder " jo ikke betale, det er jo nav som "tar" pengene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå