sykkelpumpe Skrevet 11. oktober 2008 #1 Skrevet 11. oktober 2008 Hei! I løpet av dagen har det utviklet seg til en liten armada! Noen supre tips for og bli kvitt dem, effektivt og kjapt? har satt vekk all frukt som stod ute, samt har ikke annen mat framme. Føler at de er overalt. Men hva kan jeg lokke hver eneste j***l inn i den sikre død med?
erteposen + 4 Skrevet 11. oktober 2008 #2 Skrevet 11. oktober 2008 Lurer på om det var et tips her inne med eddik i en kopp:)
sykkelpumpe Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. oktober 2008 Tusen takk! Skal prøve det, men må vente til mandag. Eddik har jeg ikke:( Flere tips???
corleone Skrevet 11. oktober 2008 #4 Skrevet 11. oktober 2008 De forsvinner nok ikke på minuttet Men: ut med matrestene hver eneste dag kokende vann i avløpet frukt og grønt i kjøleskapet eplesidereddik med litt Zalo i en skål på kjøkkenbenken (de drukner der). Saft med Zalo skal visst gjøre samme nytte men har ikke prøvd det.
Merethe18071980 Skrevet 11. oktober 2008 #5 Skrevet 11. oktober 2008 RØD VIN GJØR SUSEN, LOVER DEG, SETT FREM NOEN SKÅLER MED VIN SÅ SKAL DU SE
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 11. oktober 2008 #6 Skrevet 11. oktober 2008 bland en veldig svak blanding av salmiakk og vann, evt kan du bruke grønnsåpevann.. Hell det i jorden til alle plantene dine, der ligger de ufyselige egga...
Girl Next Door Skrevet 12. oktober 2008 #7 Skrevet 12. oktober 2008 Har prøvd eddik og zalo, øl og zalo og saft og zalo på en gang. Eddik og zalo vant med fem fluer mot henholdsvis 3 og 1 flue i de andre. Greia med zalo er at den bryter overflaten og flua synker uten at den har sjans å kravle ut igjen, så husk det. En annen ting er vask kjøkkenbenken med sterke midler, så liker de seg ikke der. Har du veeeldig mange, frem med støvsugeren og jakt på de, de dør i suget. Lykke til.
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 12. oktober 2008 #8 Skrevet 12. oktober 2008 jeg kjøpte radar på butikken. den mot fluer. ryddet og vasket kjøkkenet, satt vekk all mat. og sprayet som en gal. var alltid et par som overlevde. men jeg fortsatte behandlingen et par dager. så var de borte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå