Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2008 #1 Skrevet 11. oktober 2008 Hvis du møter en type på byen, dere er på flørtern og du aner hvilken retning dette tar. Hva ville du gjort hvis han i en bisetning sier at han har kone/samboer/kjæreste? Her har du hva jeg ville gjort: Jeg hadde sagt klart ifra til ham hva jeg synes om utro idioter, og tatt sakene mine å gått med engang. Jeg fatter ikke lenger hvordan jenter har samvittighet til å ha seg med menn som allerede er opptatt! (Ja, har selv vært ung og dum og hatt forhold til opptatte gutter/menn).
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2008 #2 Skrevet 11. oktober 2008 Ærlig talt tror jeg ikke jeg hadde brydd meg om dette skulle være en ONS..Er ikke mitt ansvar å passe på at mannfolkene er trofaste.Hadde jeg hatt lyst på han,hadde jeg tatt han.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2008 #3 Skrevet 11. oktober 2008 Jeg rett og slett hater den tankegangen!! Greit, det er ikke i prinsippet ditt ansvar, men hva med å ha litt omtanke for dine medsøstre? HI
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2008 #4 Skrevet 11. oktober 2008 Enig HI, så lenge man er klar over at mannen/ kvinnen er utro er begge lik gode!
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2008 #5 Skrevet 11. oktober 2008 Det er jaggu meg godt det er flere som tenker sånn! HI
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2008 #6 Skrevet 11. oktober 2008 Jeg vet at jeg burde,men klarer bare ikke å bry meg,kanskje fordi jeg selv har blitt rævkjørt av såkalte "medsøstre". De får passe på typene sine selv.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2008 #7 Skrevet 11. oktober 2008 Jeg mister respekten for mannen, og da daler jo lysten i bånn med en gang.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2008 #8 Skrevet 11. oktober 2008 ...og akkurat av samme grunn som du gir faen, så er det naturlig for meg å ikke gi faen. HI
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2008 #9 Skrevet 11. oktober 2008 Kommer an på om det er barn/graviditet inni bildet. Har hatt nok av de som er i forhold. Ene forholdet holder faktisk enda =) fint for de, for hun vet ikke noe. Da var jeg ung da, 19 bare.
Gjest Skrevet 11. oktober 2008 #10 Skrevet 11. oktober 2008 Nå vil jeg vel ikke havne i en slik situasjon, men hadde jeg fått vite at mannen hadde kone/amboer/dame hadde jeg mistet totalt respekten for ham og dermed lysten.
Gjest Nordavind fra sør Skrevet 11. oktober 2008 #11 Skrevet 11. oktober 2008 Det er faktisk den personen som er utro som har ansvaret her. Ærlig talt.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2008 #12 Skrevet 11. oktober 2008 Har nok med å feie for min egen dør jeg, gidder ikke å feie for en lusen mann sin... Ærlig talt!!!!
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2008 #13 Skrevet 11. oktober 2008 Nordavindfrasør: Som jeg sa lenger oppe er det mannen som har ansvaret sånn sett ja, men jeg hadde ikke hatt samvittighet til å gjøre det mot en annen kvinne jeg da!! Og i tillegg som andre sier her, så ville jeg mistet totalt respekten for vedkommende.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2008 #14 Skrevet 11. oktober 2008 Enig med deg HI. Så lenge dama vet at han har dame(og barn) hjemme, så burde hun la være og prøve seg. Har selv opplevd at en bekjent av meg og sambo, prøvde seg på sambo. Vi har vært i ulike familie sammenkoster o.l, og møter hverandre stadig vekk. Har snakket litt sammen og sånn. Så hun var fullstendig klar over at han hadde dame og barn. Heldigvis så ville ikke han ha noe med hu og gjøre. Men noen menn hadde jo benyttet sjangsen så fort den hadde bydd seg. Greit at meste av ansvaret ligger på mannen, men så lenge dama vet hva som venter på han hjemme, så er det jo greit å si ifra. Kan ikke skjønne at damer finner det interessant men menn med dame og barn hjemme heller jeg.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2008 #15 Skrevet 11. oktober 2008 Nei men om man blir gravid med den mannen, ja da skal man forlange så jævlig mye, da er det ikke bare en mann med kone og barn, nei da skal han ta det hele og fulle ansvar for ungen og barnebidrag. JO, vi kvinner har faktisk et ansvar vi og.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2008 #16 Skrevet 11. oktober 2008 hadde han sagt til meg at han hadde samboer/ kjæreste, så hadde jeg vika unna med en eneste gang. Jeg blir rett og slett forbanna over å lese at noen er så kjasete stelt at de DRITER i om det er ei annen jente som lurer på hvor mannen sin er!! Greit nok at mannen er tett som holder på med andre, men det er ikke der etter sagt at DU behøver å være like tett!
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2008 #17 Skrevet 11. oktober 2008 Ikke tett,kåt.. Hvorfor skulle jeg bry meg,hva har det med meg å gjøre?Knuller jeg en mann en natt så knuller jeg han en natt.Sånn er det med den saken. Mulig at jeg tenker "feil",men jeg har ingen sympati for jenter,hvorfor skulle jeg?
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2008 #18 Skrevet 11. oktober 2008 comes around goes around. om en jente knuller en mann med dame og barn.. så håper jeg akurat det samme sjer med henne den dagen hun sitter der med sine barn..og mannen knuller en annen.. for det vil nemmelig sje ! jeg hadde lett tatt min hevn,og en dag skal jeg gjøre det.. mohahaha
GeneralSpringSkalle Skrevet 11. oktober 2008 #19 Skrevet 11. oktober 2008 Jeg hadde aldri villet bevisst bidratt til utroskap nei. Opplevde en gang at en venn av min venninne flørtet med meg en hel kveld, jeg var singel og han en flott fyr på 28. Vi utvekslet nr, pratet og lo. Han var så morsom å tilbringe kvelden med, og jeg stooorkosa meg. håpet på å se han igjen, begynte å tenke tanker... etterhvert på utestedet vi endte på så kysset han meg. Og fikk selvfølgelig god respons! Himmelsk. Så gikk han en tur i baren. Da kom min venninne til meg og sa "du, du vet at han skal gifte seg om en mnd!?" HVA!!!!! ÆSJ, For en slibrig ekkel ufyselig fyr! Og nei, det visste jeg så avgjort ikke!!! Mistet totalt respekten for han og sa ham akkurat hva jeg mente. Han smilte litt å sa at han ikke så dette som noen hindring. Jeg var så deilig og dittogdatt og dama forloveden hans var så lat og gravid om dagen. Vi kunne vel nyte hverandre litt på si??? Jeg avviste han blankt og ble skuffet over å ha vært i den situasjonen at jeg gikk så langt med en opptatt mann. Syntes så utrolig synd på hun som satt hjemme og stolte på han. Han kontaktet meg på sms mange ganger etter at han var gift og. prøvde å møte meg. fikk aldri respons. Tre år etterpå kontaktet han vår felles venninne igjen og spurte om han kunne få nr mitt, da han nå skulle skille seg. Det sa jeg nei til. At han nå ble tilgjengelig var for meg revnende likegyldig. Null respekt for slike mannfolk. Argh... Irriterer meg enda. Så ja, jeg håper faktisk det finnes flest kvinner der ute som tar ansvar og respekterer sine medsøstre. Og ligger unna opptatte menn når de vet at det er noen som venter hjemme på de! PUH..... blei langt gitt, jeg likte tydligvis ikke å bli satt i den situasjonen uvitende. Ante ikke at det irriterte meg så mye enda hehe
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2008 #20 Skrevet 11. oktober 2008 Det hadde virkelig ikke brydd meg om de var gift eller samboer. Det får de passe på selv.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2008 #21 Skrevet 11. oktober 2008 Enig med HI!! Har utrolig lave tanker om kvinner som har seg med menn med kjæreste/kone. Om man ikke vet det kan man jo ikke noe for det så klart, men om man vet og ikke bryr seg, er man ikke noe videre godt menneske. Såpass mye empati bør man kunne hoste opp i seg selv. Å ikke ha problemer med å ha seg med en mann (enten for en natt eller mer) som er opptatt, synes jeg er klart tegn på ikke bare egoisme men også en sterkt manglende evne til å sette seg inn i andre menneskers situasjon. Nesten så jeg vil påstå at man er litt mindre utviklet mentalt enn andre.
KaMa Skrevet 11. oktober 2008 #22 Skrevet 11. oktober 2008 Vel, åpenbart finnes det noen kvinner som har så liten selvtillitt at de finner den ved å knulle andre kvinners menn bevisst, og bruker kåthet som unnskyldning, men jeg tviler på de er et stort flertall. De få kvinnene jeg vet om som har endt opp i køyen med en mann som allerede er i et forhold, har først fått vite om det i etterkant. Og de har også følt seg brukt, og kjipe for å a bidratt til en annens kvinnes potensielle sorg. Den gangen jeg var singel og ble sjekket opp på byn (eller andre steder...), så falt det meg ytterst sjeldent inn at vedkommende skulle hatt en konemor og evt barn i heimen. Det er jo ikke noe man regner med. Man er kanskje på leit etter en potensiell partner, sex e.l. Og dersom man ikke helt er typen til å være utro selv så er det vel en fjern tanke at andre skulle finne på å være det.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2008 #23 Skrevet 11. oktober 2008 Det var faktisk i en sånn setting at jeg traff min forlovede;) Vi traff hverandre ute på byn. Vi flørtet og kysset, helt til han sa at han hadde kjæreste...da tok jeg tingene mine og gikk hjem!!! Men han sende mel og ringte, jeg sa klart i fra at jeg ikke gadd verken å snakke eller treffe han så lenge han hadde dame. Det ente med at han fortalte dama alt og dumpet henne. 2 dager senere var vi sammen. 1 uke senere bodde vi sammen, etter 2 måneder var vi forlovet og etter 4 måneder var jeg gravid. Vi elsker hverandre og har planer om og gifte oss til sommeren;) Jeg vet at han ALDRI kommer til og være utro mot meg forde at han aldri har vært utro mot noen av sine kjærester, men sånn var det bare når vi traff hverandre, det var kjærlighet ved første blikk. Ingen av oss hadde opplevd det før vi traff hverandre;)
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2008 #24 Skrevet 11. oktober 2008 Haha,tragisk..Tror du virkelig på at han aldri har vært uro før,og du var den evt første gangen hans??Stakkars deg,men en dag får du opp øynene også
Dunder Skrevet 11. oktober 2008 #25 Skrevet 11. oktober 2008 Kvinner bør ta ansvar? Eller mener du at alle MENNESKER som er single ikke bør prøve seg på folk som er opptatt? Hvorfor skriver du KVINNER? Hvis en gift kvinne prøver seg på en MANN, da? Har ikke han noe ansvar for å si nei?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå