Gå til innhold

Hadde dere latt besteforeldre ta med ungen til Thailand?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi fikk en forespørsel om det i dag...... jeg vet selvfølgelig hva jeg har svart, men lurer på hva dere ville gjort. Hun er forresten 10 år:) Det er snakk om 2 uker ferie.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja... faktisk litt usikker selv om vi har flinke besteforeldre på begge sider som jeg gladelig overleverer ungene til for en natt eller to. Men 14 dager høres lenge ut, og jeg har alltid sånne kjipe tanker om alt som kan gå galt (da jeg selv ikke har kontroll).

Skrevet

Nå er jo mine barn som du vet også en del yngre. Så det kan hende jeg ser helt annerledes på det om 6 år..

Skrevet

ja, en 10åring ville jeg helt klart sendt på tur med oppegående besteforeldre.

Skrevet

Jeg hadde ikke hatt noe problemer med å latt henne dra.

Men det kommer vel og ann på om man stoler på besteforeldrene da.

Skrevet

Nei.... Jeg er nok før hønemor til det, hehe.... =) Men de hadde sikkert klart det fint altså, men jeg sier nei

Skrevet

Nå har jeg ingen 10åring- og selv om jeg stoler helt og fullt på moren min, tror jeg nok ikke jeg hadde sendt 10åringen min (om jeg hadde hatt det) til Thailand for 2 uker.. Selv om det er en kjempehyggelig invitasjon, og selvsagt virker spennende for en 10åring.. Men 2 uker er ganske lenge uten foreldrene, selv om de ikke tror det.. Hadde h*n vært 15-16, så hadde jeg kanskje tenkt annerledes..

Skrevet

Tiåringen, ja. I hvert fall med tre av besteforeldrene.

Skrevet

Uff nei det tror jeg ikke jeg hadde klart :(

Eller, hadde sikkert tatt meg sammen og svart ja om hun ville det selv og jeg syntes hun var stor nok, men jeg hadde IKKE likt det :-S

Hadde sikkert sittet hjemme og grini hver dag ;)

Mamma spurte i stad om hun kunne få ta med frøkna en helg til svalbard hehe, gjett hvem som svarte blankt NEI bare på det ;)

Får helt angst av tanken på at hun skal opp i fly osv med andre enn meg.

Skrevet

Besteforeldrene hadde nok aldri i verden spurt oss om noe sånt, men jeg hadde nok sagt ja til å ta med 10 åringen min. :o)

Skrevet

Aner ikke, men tenker hvertfall at 10 år kanskje ikke er den dummeste aldren for noe sånt. Hun er ikke så helt liten lenger, men ikke blitt utforskende ungdom som vil ut på egenhånd enda... Men som sagt, aner ikke hva jeg hadde gjort. Tror det hadde kommet mye ann på både besteforeldrene og 10åringen....

Skrevet

En tiåring absolutt. For en opplevelse det må være=) Men det er kun 2 av besteforeldrene jeg kunne ha sendt ungen med da...av ymse årsaker.

Skrevet

Ja hadde latt henne være med.. HAr ingen problemer med det.. VIlle nok bare savna henne:)

Skrevet

Ja, uten betenkningstid. Jeg har hatt 10 åring (nå 14,5 som drar sydover med mormor på nyåret) og HAR en 10 åring.

Skrevet

Om hun her hadde vært ti så hadde jeg nok svart ja. Mamma og pappa har en tiåring nå, så det hadde vel bare vært ekstra morsomt med to for en stund:)

Skrevet

Nei, det tviler jeg på. Kunne nok blitt med dem på ferie, men ikke til Thailand!

Skrevet

Hadde jeg hatt en 10-åring, så absolutt. Småtten har supre besteforeldre på begge sider, så han hadde sikkert hatt det veldig morsomt :)

Skrevet

Ja det hadde jeg selvfølgelig gjort dersom besteforeldrene er oppegående folk. Her vil stadig farfar låne de to eldste med seg til Spania. De vil og han får selvfølgelig ta dem med. Mellomste var 10 år første gang han var med i to uker og det gikk kjempefint. Eldste var 11,5 år da han var med første gang i to uker og han hadde det litt tøffere og savnet oss litt mye noen dager.. Men det gikk bedre etterhvert..

Skrevet

Ja ikke hatt noen problemer med det jeg :) Sånn rent bortsett fra savn da.....

Skrevet

Nei, det hadde jeg ikke gjort. Ferie hjemme hos dem eller på hytta er ok i 14 dager, men ikke så langt borte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...