Gå til innhold

Blødninger fra underlivet hele tiden...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med litt lukt... Noen med samme erfaring?

Det hører med til historien at jeg gikk på p-sprøyte tidligere, og da begynte dette.

Sluttet så med det, og begynte på p-piller, men det har bare fortsatt..

Noen som kan hjelpe meg? Vet jo at dette kan være bivirkninger fra prevensjonen, men så lenge da? 6 mnd.ihvertfall.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gikk på p-piller fra jeg var 16 til jeg var 23, og sluttet til slutt blant annet fordi jeg plutselig småblødde hele tiden... Ufattelig irriterende. I tillegg la jeg på meg og ble deprimert (mistet heelt styringen over følelsene). Etter det har jeg ikke brukt p-piller, men det tok faktisk mange mnd før blødningene forsvant helt... Så det kan godt være bivirkninger!

Skrevet

dytter litt på denne jeg...

Vet at det ikke er noe så mange snakker høyt om, men håper uansett på noen flere svar... ;)

Skrevet

dytter mer jeg..

jeg har akkurat begynt på p-piller etter fødsel. etter et par uker har jeg begynt å blø... det er ikke så mye som vanlig mens da... har holdt på i litt over en uke... kan det være bivirkninger? hadde ikke dette problemet før graviditeten...

Skrevet

Jeg blødde 10,5 mnd etter fødsel. Det sluttet ikke før jeg sluttet på hormoner. Jeg får ikke bruke hormonell prevensjon mer.

Vi snakker blødning hver dag:(

Skrevet

finnes det i det hele tatt noen prevensjon uten hormoner???

Skrevet

kobberspiral.

Jeg tåler heller ikke hormoner etter å ha vært gravid. Men får ikke blødninger, blir bare veldig uvel og kvalm.

Skrevet

Takk for flere svar... Egentlig litt godt å vite at det er et kjent "problem".. For det er et problem når man blør hele tiden..Ikke sånn kjempe mye, men nok til at man må bruke innlegge HELE tiden. Jeg er drit lei!!!!

Må slutte med disse pillene da skjønner jeg og få satt inn en kobberspiral istedet..

:)

Skrevet

Ja, selvfølgelig finnes det prevensjon uten hormoner:

-kondomer

-kobberspiral

-pearly eller andre pfc

-pessar

-sterilisering

:)

Skrevet

Du må snakke med legen din.

DEt finnes alternative prevensjonstyper og at du reagerer på en type hormonell prevensjon betyr ikke at du trenger reagere på alle.

JEG fikk beskjed om ingen mer prevensjon med hormoner resten av livet, men jeg har forsøkt nesten alt som er. Med samme resultat! :)

Skrevet

Takk,"meg & lille vampyr 3pp ",for godt innlegg.

Skal snakke med fastlegen min.

;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...