Gå til innhold

Flere som sliter med barn nr 2?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er rart med det.Har en på 1 år,men blir ikke gravid igjen.Vil ha tett alder på mine barn.Men har hatt mye sex,men ingenting.Hvorfår så vanskeligt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har du prøvd eggløsningstester? sånn at du vet at dere har sex når du har det?

har ingentips da det har klaffet på første forsøk begge gangene for oss

Skrevet

Nei,har ikke prøvd det:).Men jeg kjenner når jeg har og får eggeløsningslim også.Hadde sex hver dag også:)Men stresser ikke med det nå.Er bare rart synes jeg.Men men,får bare se:)

Skrevet

Henger meg på første tipser, eggløsningstest.

Funket på 1ste forsøk begge ganger vi har brukt den - kjempegrei og effektiv :)

Og selvfølgelig ikke noe i veien for å kose både før og etter, men hos oss var ihvertfall "åpningen" kort så det var veldig greit å ha testen å forholde seg til på det tekniske planet....

Skrevet

Prøvet eggeløsningstester på den første,men det var så få pinner.Dyre også.Husker ikke om det var 2-3 stk.Er mange år siden.Men brukte dem opp,ingen positive.Ca 200kr får dem.Blir dyrt med mange.Men har ikke prøvet testene denne gangen.Men har man sex hver dag,annehver så skulle det klaffe en gang skulle man tro,,hehe.

Skrevet

Hvis du vil prøve eggløsningstester, kan du kjøpe billigere tester på

http://billigetester.no/

Men selv om du har eggløsning, er det ikke sikkert du blir gravid for det. Ingen garanti :-) Kommer jo ann på mange faktorer. Men du blir det nok til slutt!

Vi også brukte opp mot et år mot førstemann, og vi har prøvd ca 4 mnd nå.

Skrevet

Det kan faktisk være at dere har sex for ofte.

Når vi var på vei mot prøverør ble vi anbefalt å ikke ha sex annenhver dag da det gjerne er for kort tid å utvikle nye sædceller på.

Vi ble anbefalt 3-4 dager. 5 kunne også gå. Men ikke mer!

Da ble de "slappe i fisken" igjen.

Skrevet

Herregud, er det mulig???

Hvor lenge har dere prøvd nå da, 2-3 mnd? Vil minne om at det er innenfor normalen med 12-18 mnd.

Og hvis dere synes kr 200,- pr mnd i eggløsningstester er dyrt så har dere vel i grunn ikke råd til å få noe nytt barn...

Måtte bare slenge inn et innlegg, ble så provosert!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...