Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2008 #1 Skrevet 11. oktober 2008 Og om man lekker, er det farlig? Har en liten mistanke, men er ikke så veldig bekymret. Burde jeg vært det?
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2008 #2 Skrevet 11. oktober 2008 Jeg synes at fostervann lukter sæd.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2008 #3 Skrevet 11. oktober 2008 JA det lukter litt spessielt. Vanskelig å forklare. Men litt søtlig kloraktig. Noen sier det lukter sed, men det syns ikke jeg. Om du lekker er det gerit å få det bekreftet.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2008 #4 Skrevet 11. oktober 2008 Så da burde jeg ringe føden?Eller skal jeg vente til mandag og gå til fastlegen?
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2008 #5 Skrevet 11. oktober 2008 Fostervann har en karakteristisk lukt ja..Noe helt annet enn andre ting jeg har kjent "derfra" iallefall;) Dersom du er i tvil om du lekker, ville jeg absolutt ringt føden.. Fortell det du skriver her, og la de vurdere hva du skal gjøre.. Kanskje de vil ha deg inn for en sjekk!? Hvor langt er du på vei forresten? Det er ihvertfall for lenge å vente til mandag om det skulle vise seg at du faktisk lakk fostervann.. Da er det jo hull i fosterhinna, slik at det er "åpent" inn til babyen, slik at bakterier osv kan komme "inn" der , og skape infeksjoner- som kan være farlig. (Det ble en lang og knotete setning) Så ta en telefon du:) Lykke til. Klem
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2008 #6 Skrevet 11. oktober 2008 Uffda, må nok ta den telefonen ja. Så får jeg bare håpe det ikke er noe. Er foresten 28uker på vei. Takk for godt svar=)
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2008 #7 Skrevet 11. oktober 2008 Blir du våt eller er det mer som utflod?? Lurer litt på om det er det jeg også gjør skjønner du-skal ringe å høre jeg også....
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2008 #8 Skrevet 11. oktober 2008 Uffa, må visst pakke med meg ungene og komme meg på føden jeg da Ikke det jeg hadde tenkt denne lørdagskvelden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå