Gå til innhold

Flere som HATER de 2 ukene før IKM?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå en uke før IKM og har vært kvalm, men kvalmen har forsvunnet igjen. Dette skjer hver bidige måned og jeg begynner å bli lei! Hver gang får jeg kvalme og hver gang kommer TR likevel. Skjønner ingenting. Begynner å grue meg skikkelig til de 2 ukene før IKM. Kvalme gjør jo at jeg tenker på om jeg er gravid hele tiden, det går ikke an å ingnorere den. Så blir skuffelsen ekstra stor når det ikke blir noe likevel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det akkurat som deg!! Føler meg kvalm og dårlig før IKM, men så kommer tr likevel..... :-( Jeg har IKM neste søndag. Kommer til å teste fredag... (Hvis jeg ikke jukser litt og tester torsdag...?)

Skrevet

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa.....

Hate hate hate....:)

Skrevet

ikke ennå.. men sist gjorde jeg det... ett og ett halvt år med tr som ikke sluttet å komme...

Men så!

Skrevet

Jeg har det akkurat som deg. Akkurat nå har helgen gått med til å løpe på do å tisse, for så å se om spottinga har begynt. Føler meg ikke gravid, men har kjempehøye forventinger til å være det.Denne gangen å........ Har IKM på onsdag men spotter i hvertfall 2 dager, skal ta test på onsdags morgen hvis ikke TR kommer nærmeste døgnet. Hater disse to ukene i syklusen:(((

Skrevet

jaaaa, hater de skikkelig!! Disse 2 ukene føles ut som en evighet!!!!!

Skrevet

"Fint" å høre at jeg ikke er den eneste! Skulle ønske de to ukene var over på den ene eller den andre måten. Helst på den gravide måten :)

Skrevet

ja HATER dei ukene mellom el og ikm!!!!!

har det nett likt,.. har såå mange symptomer men så kommer den j.... TR:( begynner å bli såå lei TR no!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...