Gå til innhold

Noen som ser på nrk 1?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg så det for en uke eller to uker siden. Nå skrudde jeg bare innom litt.. Ser egentlig vil du bli millionær nå...

Men reagerte med en gang på det smykke som progamlederen har på seg.. Det er det samme som hun hadde sist gang? Er det noe spesielt smykke? Noen som vet? Merker jeg ble veldig nysgjerrig nå, ser jo litt spesielt ut, stort og ser ut som det sitter helt fast..

Noen som kan hjelpe meg med denne nysgjerrigheten min..???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eldste har ikke lagt seg enda så tv'n er avslått. Sikkert noen andre som vet.

Skrevet

Blond ser dere ikke kunnskaps programmer når ungene er våken? hvorfor ikke? Jeg mener det er lærerrikt for ungene å følge med på. Cæsar og slike programmer derimot liker jeg ikke at ungene ser, heller ikke nyhetene.

Skrevet

Men til spørsmalet ditt, ja, så på nrk1, men la ikke merke til smykket.

Skrevet

Eldste ser barnetv og Amigo, synes det er nok tv for en 6-åring. Når han blir eldre kan han se mer, men enn så lenge synes jeg det holder.

Skrevet

her ser vi alle på "vil du bli millionær" og når det kommer barne spørsmål, så er det artig å se på hvordan de lyser opp når de kan svaret..... spesielt forrige gang da en ikke kunne svare på hvilket dyr Franklin var..... barna ropte skilpadde i munnen på hverandre, mens han måtte bruke hjelpemiddel....... hehe... har ikke kunnet tenkt meg å ta fra meg selv og barna de øyeblikkene....hehe

koselig er det også...:)

Nei har ikke sett det smykket...

Skrevet

Ja min ser også litt av og til på slike programmer men mister fort interessen.. Han likte veldig godt singing bee når det gikk. sang med på alle barnesangene og lo av de som sang feil.. og likte også de andre sangene.. Er generelt veldig glad i musikk da, og god til å huske tekster og melodier..

Det smykket husker jeg for sist jeg så henne med det for en uke eller to si, så hang det så skjevt og jeg må ha symmetri, og det hang skjevt under hele programmet hehe.. Og slik irriterer meg noe veldig.. Så reagerte da hun hadde valgt det idag også, syntes de er så flinke å bytte ut slike ting når en er programleder.. Men kanskje bare jeg som er rar.. Legger merke til veldig mange slike detaljer.. slik som bil sener i filmer så har helten (tom cruise) på seg belte så filmes motbilen så når en ser fra tom sin bil igjen så har han av belte så på belte så av belte.. blir helt gal jeg.. lager filmer til mange mange millioner men klarer ikke å passe på en slik liten ting en gang?? Mannen blir frustrert på meg om alt jeg legger merke til av slike ting men ikke andre..

Oi dette ble litt langt men... les det den som gidder;)

Skrevet

kokkelimonke....flirer så jeg griner..hahaha... det var morsomt skrevet... det kan ikke være bare-bare å ha det slik heller...hehe:))))

Skrevet

Nei er ikke det hehe:) Jeg ler av det jeg også.. Ødelegger sikkert litt mange gode filmer for meg.. Så bor jeg med en mann som elsker filmer, han har en stor samling og liker mange forskjellige typer. Så han blir litt frustrert av meg av og til..

Men godt du fikk deg en god latter da:) hihi:)

Skrevet

Du er en sånn som legger merke til alle feil, altså. Jeg er helt blind og døv for sånt. Mannen min har kommentert at på den ene Elias-cd'n ringer det en mobil i bakgrunnen, men jeg har enda ikke lagt merke til det. Må være veldig forstyrrende å se slike feil? Får du med deg handlingen da?

Skrevet

Ja noen ganger hvis feilene er store orker jeg bare ikke å kose meg, men sitter og irriterer meg. Og mannen sier jeg må slutte å se etter slike feil, men heller kose meg med handlingen,men... Ser ofte særlig slike feil på barnefilmer..Men som sagt også på dyre voksen filmer.. Kanskje jeg kunne fått meg en jobb i redigeringen i Hollywood?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...