Gå til innhold

Spiralen min er BORTE!!! *angst*


Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på GU i går fordi jeg har hatt en del magesmerter den siste tiden, samt følt meg veldig gravid, og hatt en del småblødninger, men IKKE mensen, og legen kunne ikke finne spiralen!

 

Han kjente at livmora var litt hoven, noe som enten tyder på at spirallen er der, eller at jeg er gravid.

 

Han har henvist meg til UL på sykehuset, men mente at det kunne ta tid.

 

 

Er det noen som vet om man kan bli steril av at spiralen forsvinner oppi der?

Aner jo ikke om den er så langt oppe at han ikke finner den, eller om den har falt ut...

 

Og hva om jeg er gravid?!?! Det har vi IKKE tid til! Abort er egentlig uaktuelt, men det passer virkelig ikke! Om 10 mnd skal vi bli prøvere, men da er gubben ferdig med mastergraden, og jeg har ett år igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...