FrøkenSprøken Skrevet 11. oktober 2008 #1 Skrevet 11. oktober 2008 Var på GU i går fordi jeg har hatt en del magesmerter den siste tiden, samt følt meg veldig gravid, og hatt en del småblødninger, men IKKE mensen, og legen kunne ikke finne spiralen! Han kjente at livmora var litt hoven, noe som enten tyder på at spirallen er der, eller at jeg er gravid. Han har henvist meg til UL på sykehuset, men mente at det kunne ta tid. Er det noen som vet om man kan bli steril av at spiralen forsvinner oppi der? Aner jo ikke om den er så langt oppe at han ikke finner den, eller om den har falt ut... Og hva om jeg er gravid?!?! Det har vi IKKE tid til! Abort er egentlig uaktuelt, men det passer virkelig ikke! Om 10 mnd skal vi bli prøvere, men da er gubben ferdig med mastergraden, og jeg har ett år igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå