ajate *høygravid* Skrevet 11. oktober 2008 #1 Skrevet 11. oktober 2008 Jeg har termin den 17. Tiden snegler seg avsted og formen er ikke på topp. Håper det skjer noe snart, men ingen tegn foreløpig.
Siw1 *mamma til Rikke&Adrian* Skrevet 11. oktober 2008 #2 Skrevet 11. oktober 2008 Jeg har også termin 17. oktober..og tida går utrolig treigt her og! Slimproppen gikk i sted da så håper det skjer noe snart!! Har blitt lurt 3 ganger allerede nå så...
Ludviginne - mamma!! Skrevet 11. oktober 2008 #3 Skrevet 11. oktober 2008 Jeg har på mandag, den 13. Men er ganske sikker på at jeg kommer til å gå over tiden.
saga1 Skrevet 11. oktober 2008 #4 Skrevet 11. oktober 2008 Jeg har termin i dag, og noe må snart skje snart hvis jeg skal få gutten på termin. Tror det blir overtid her ja....
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 11. oktober 2008 #5 Skrevet 11. oktober 2008 fikk endret min termin jeg i går...endelig.... har termin om tre dager, men ikke noe tro på at han kommer med det første uansett
Alenemoder1snart2*Over termin* Skrevet 11. oktober 2008 #6 Skrevet 11. oktober 2008 Termin 15 oktober, og tror bebi kommer på datoen eller en dag eller to etterpå Spennende dager!
trekløver<3 har fått 3.jenta Skrevet 11. oktober 2008 #7 Skrevet 11. oktober 2008 Terminen jeg forholder meg til nå er den 18.oktober. Samme som menstermin. Mi første fødte kom 6 dager før temin, men jeg har foreløbig ingen tegn til fødsel enda denne gang.
TeBax Skrevet 11. oktober 2008 #8 Skrevet 11. oktober 2008 Har termin mandag 13 okt, men tror nok jeg går litt over, siden jeg gjor det med snuppa.
millemopp Skrevet 11. oktober 2008 #9 Skrevet 11. oktober 2008 Jeg skal ha ks 15! Jippi!! Da kommer lillegull:)
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 11. oktober 2008 #10 Skrevet 11. oktober 2008 termin den 14.okt her. føler ikke noe er på gang. Eneste tegn til at kroppen forbereder seg er at slimproppen er gått....Håper på ikke for mange dagene overtid...Har en stor gutt på vei:) Kanskje fullmånen natt til 15 gjør susen...
Chidera *tobarnsmor* Skrevet 11. oktober 2008 #11 Skrevet 11. oktober 2008 Termin den 14. her også, men begynner å lure på om hele svangerskapet er innbilt:-p Har en hel haug med vonde kynnere, men kommer aldri videre derfra. Kom aldri til 40+0 sist - når jeg logget på nå stod det plutselig at jeg var i min 41. svangerskapsuke og har 2 dager igjen... Satser på fullmånen jeg også!
hoppla Skrevet 12. oktober 2008 #12 Skrevet 12. oktober 2008 Termin den 18. Har egentlig gått å trodd lenge at babyen skulle komme før, så dagene går veldig tregt nå!Har massevonde kynnere, menssmerter og vondt i korsryggen men det har jeg hatt over en uke nå..er førstegangs og gruer og gleder meg til fødselen.
Gjest Skrevet 12. oktober 2008 #13 Skrevet 12. oktober 2008 Termin den 18. Får satse på at fullmånen gjør susen =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå