Gå til innhold

Hvem har termin de neste 7 dagene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har termin den 17.

Tiden snegler seg avsted og formen er ikke på topp. Håper det skjer noe snart, men ingen tegn foreløpig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også termin 17. oktober..og tida går utrolig treigt her og! Slimproppen gikk i sted da så håper det skjer noe snart!!:) Har blitt lurt 3 ganger allerede nå så...

Skrevet

Jeg har på mandag, den 13. Men er ganske sikker på at jeg kommer til å gå over tiden.

Skrevet

Jeg har termin i dag, og noe må snart skje snart hvis jeg skal få gutten på termin. Tror det blir overtid her ja....

Skrevet

fikk endret min termin jeg i går...endelig....

har termin om tre dager, men ikke noe tro på at han kommer med det første uansett

Skrevet

Termin 15 oktober, og tror bebi kommer på datoen eller en dag eller to etterpå :) Spennende dager!

Skrevet

Terminen jeg forholder meg til nå er den 18.oktober. Samme som menstermin. Mi første fødte kom 6 dager før temin, men jeg har foreløbig ingen tegn til fødsel enda denne gang.

Skrevet

Har termin mandag 13 okt, men tror nok jeg går litt over, siden jeg gjor det med snuppa.

Skrevet

Jeg skal ha ks 15! Jippi!! Da kommer lillegull:)

Skrevet

termin den 14.okt her. føler ikke noe er på gang. Eneste tegn til at kroppen forbereder seg er at slimproppen er gått....Håper på ikke for mange dagene overtid...Har en stor gutt på vei:)

Kanskje fullmånen natt til 15 gjør susen...:)

Skrevet

Termin den 14. her også, men begynner å lure på om hele svangerskapet er innbilt:-p

Har en hel haug med vonde kynnere, men kommer aldri videre derfra. Kom aldri til 40+0 sist - når jeg logget på nå stod det plutselig at jeg var i min 41. svangerskapsuke og har 2 dager igjen...

Satser på fullmånen jeg også!

Skrevet

Termin den 18. Har egentlig gått å trodd lenge at babyen skulle komme før, så dagene går veldig tregt nå!Har massevonde kynnere, menssmerter og vondt i korsryggen men det har jeg hatt over en uke nå..er førstegangs og gruer og gleder meg til fødselen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...