kanutteogkruttet Skrevet 11. oktober 2008 #1 Skrevet 11. oktober 2008 Ser kun sånne familie køysenger jeg.... Og i såfall hvilke butikker selger de dem? Vesla har funnet ut at hun kan klatre over kantene på sprinkelsenga si, så nå må jeg bare til pers.
mamman til to gutter Skrevet 11. oktober 2008 #2 Skrevet 11. oktober 2008 Her er det hvertfall noen vanlige køyesenger http://www.ikea.com/no/no/catalog/categories/departments/bedroom/10625/
kanutteogkruttet Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. oktober 2008 Tusen takk for svar Var jo noen fine der da
Curry Skrevet 11. oktober 2008 #4 Skrevet 11. oktober 2008 Vikjøpte på Jysk, de på Ikea var litt for brede for det lille rommet vårt. Køysenga fra Jysk er Ok og billig, men bunnen var skranglete. Vi skifta ut bunnen med en vi kjøpte på Bohus. Mye bedre kvalitet.
kanutteogkruttet Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. oktober 2008 Takker for svar Curry Er lite dette rommet som senga skal stå i også, så jeg skal sjekke på jysk også Trodde de kun hadde sånne såkalte familiekøyer jeg.... er jo mest sånne på markedet nå ser det ut som. Men denne skal jeg få sjekket ut
Curry Skrevet 11. oktober 2008 #6 Skrevet 11. oktober 2008 Vår er hvitlasert furu, ca 2 år gammel. Men jeg tror de hadde den sist jeg var på Jysk også. Den kosta 1000 kr + bunn. De hadde en billigere også, men den var ubehandla furu.
kanutteogkruttet Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 11. oktober 2008 Var jo en grei pris da Så denne må jeg sjekke opp etter helga
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå