Vannmann35 Skrevet 11. oktober 2008 #1 Skrevet 11. oktober 2008 Jeg er nå i uke 6, og jeg lider ingen stor nød, men er litt uggen hele dagen. Føler med trøtt og uopplagt og småkvalm, og har generelt ikke den store given... Hvor lenge skal dette vare egentlig, er veldig ubehagelig... Hvordan kan enkelte "kose seg" med svangerskapet, hvis det er sånn, eller kommer det en tid hvor man føler seg "normal" igjen?
Luka Skrevet 11. oktober 2008 #2 Skrevet 11. oktober 2008 Tror dette er veldig forskjellig.. sist var jeg veldig kvalm fra ca uke 8 og til uke 16. Noen er ikke dårlig nesten i det hele tatt, mens andre igjen kan være kvalm hele svangeskapet. Det mest vanlige er vel at kvalmen gir seg ved ca uke 12. Altså kan men nyte svangerskapet mer i andre trimester:-)
Gjest Skrevet 11. oktober 2008 #3 Skrevet 11. oktober 2008 det varierer veldig...min mamma var kvalm i alle sine 3 svangerskap i 9mnd..kastet opp hver dag. jeg var ikke dårlig med nr 1....nr 2 kastet jeg opp bortimot 20 gang for dag i 4mnd nr 3 var jeg dåle til jeg var 8 -9 uker på vei og no nr 4 ...tja går sånn opp og ned. så det er ikke noen fasitsvar på det
Vannmann35 Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. oktober 2008 Grøss og gru... Også jeg som håpet det ville gå over på et eller annet tidspunkt... Får håpe jeg er en av de heldige!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå