blond Skrevet 11. oktober 2008 #1 Skrevet 11. oktober 2008 Det jeg liker best med lørdagen er å lese aviser! Da har leser jeg Aftenposten og Dagbladet, en koselig tradisjon og jeg risikerer til og med å lære noe, tenke seg til!
piano♫ Skrevet 11. oktober 2008 #2 Skrevet 11. oktober 2008 Dagbladet er et skikkelig "must" på lørdager, ingen tvil om det. :-)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 11. oktober 2008 #3 Skrevet 11. oktober 2008 Jeg leser lokal avisen når den kommer ut. Ellers kjøper jeg bare andre aviser kanskje to tre ganger i året, og da helst når jeg er på ferie.. Leser en del på avis sider på nett da..
solemio Skrevet 12. oktober 2008 #4 Skrevet 12. oktober 2008 Har du prøvd A-Magasinet til Aftenposten (bilag på fredager) Jeg koser meg gløgg ihjel hver gang, jeg! Flinke folk,- gøy når det er engasjerende tema som er godt beskrevet.
blond Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. oktober 2008 Det hender at vi kjøper fredagsutgaven av Aftenposten også, et godt alternativ til Dagbladet på lørdager.
metaMORfose Skrevet 13. oktober 2008 #6 Skrevet 13. oktober 2008 Helt enig. Vi abonnerer på lokalavis + Aftenposten morgen+ aften, og så har vi Dagens Næringsliv (hvor jeg nesten bare leser Etter Børs). I helga kjøper vi VG og Dagbladet og koser oss med det! Jeg er veldig glad i aviser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå