gutt04 jente 06 Skrevet 11. oktober 2008 #1 Skrevet 11. oktober 2008 Tror dere at dere kommer til å være sammen med samme mannen livet ut. Kommer dere til å savne følelsen av å aldri bli "stormende forelsket" i noen mer?
Pocoyoツ Skrevet 11. oktober 2008 #2 Skrevet 11. oktober 2008 Vi er gift, så jeg tror jo at vi skal være sammen bestandig. Mannen min jobber på sjøen, så jeg blir nyforelsket flere ganger i året; hver gang han kommer hjem:) Åååå, gleder meg så til neste uke:-D
Mammaen til Isak Skrevet 11. oktober 2008 #3 Skrevet 11. oktober 2008 Vi er ikke gift, men ja jeg tror jo at vi kommer til å leve livet sammen. Og, jeg er forelska i han. Savner han dypt når vi ikke er sammen, og får sommerfugler i magen av han ) elsker denne mannen ja! *smiler*
§iris§ Skrevet 11. oktober 2008 #4 Skrevet 11. oktober 2008 ja jeg er forelsket i mannen min.. dette går i berg og dalbane..selvfølgelig så trur jeg at vi skal holde sammen livet ut.. hvis ikke så har jeg ikke gittet dette:)
lillegutt mars o7 Skrevet 11. oktober 2008 #5 Skrevet 11. oktober 2008 Ja,han er mannen i mitt liv! Får med jevne mellomrom skikkelig forelska perioder ;-) Men den stormende forelskelsen opplever vi vel ikke igjen. Men vi opplever andre typer for kjærlighet i forholdet vårt. =)
piano♫ Skrevet 11. oktober 2008 #6 Skrevet 11. oktober 2008 Ja, jeg er forelska i mannen min. Ofte :-). Jeg savner ikke å få oppleve den stormende forelskelsen på nytt, for den får jeg gang på gang sammen med mannen min. Og i tillegg opplever jeg den dype, ekte kjærligheten som bare blir bedre og bedre år for år.
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 11. oktober 2008 #7 Skrevet 11. oktober 2008 jeg tror nok vi kommer til å holde sammen hele livet. merker at følelsene er litt sånn av og på mange ganger men egentlig ikke fordi jeg er noe mindre glad i eller forelsket i mannen min men alt annet mas med skole, nytt hus, osv tar overhånd så man liksom ikke orker å se etter om man er forelsket lenger... men jo jeg er det, det kiler deilig i magen når jeg virkelig ser mannen min for den han er og ikke den han er når han også er sliten. er alltid godt og krype inntil han og jeg vet jeg ikke ville holdt ut å være foruten han
Lille Kolibri Skrevet 11. oktober 2008 #8 Skrevet 11. oktober 2008 Har vore sammen i 13 år og gift i 9 og blir fortsatt bare meir og meir glad for det valget. Er trygg på at det er for livet :-) Men stormande forelska er eg ikkje kvar dag og klart i periodar skulle eg gjerne ha opplevde den spennande nyforelska-følelsen, og særlig få bekreftelse på at eg er attraktiv, ikkje bare for han som på ein måte ikkje har noke valg lenger, for å sei det sånn. Men så er det andre periodar der det kilar i magen med tanken på han og gler meg til å sjå han igjen etter jobb osv. Som alt anna i livet, det går opp og ned, men eg ville ikkje bytta den kjærligheten og trofastheten og godheten og nærheten vi har!!!
Bortskjemte Prinsesse Skrevet 11. oktober 2008 #9 Skrevet 11. oktober 2008 ja, et tror jeg. og den følelsen har jeg ennå. vi har vært gift i 6 år nå, og er ennå stormende forelska.
fox`y Skrevet 11. oktober 2008 #10 Skrevet 11. oktober 2008 næi vill ikke si d. ælske han ja d gjør æ. men e ikke sånn forelska som vi va da vi møttes. Men trur han e mannen i mitt liv ja. vi ska gift oss neste år. Å æ blir jo vældig glad når han kjæm heim fra sjøen:O) Forelskelse kjæm å går vettu:op
Mrs. Kaizer Skrevet 11. oktober 2008 #11 Skrevet 11. oktober 2008 Vi har vært gift i 10 år, kjærester i 14 år. Jeg er ikke stormende forelsket i han lenger, men jeg elsker han og kan ikke tenke meg livet uten han. Så ja, jeg VET! at vi kommer til å leve sammen resten av livet. Av og til savner jeg tiden vi var nyforelska, den deilige kriblinga i magen og hvor vimsete og "sprø" jeg var da. Men jeg kjenner rett som det er kribling i magen ennå, hvis han gjør eller sier noe fint eller etter en deilig natt sammen. Eller når han kler seg opp i finstasen, da er han sexy! Men jeg kan ikke tenke meg å bli forelsket i noen andre, har vært sammen med min kjære siden jeg var 16, så det har likssom bestandig vært oss.
Gjest Skrevet 11. oktober 2008 #12 Skrevet 11. oktober 2008 Ja på en måte. Ikke på samme spennende "å, lurer på om han liker meg også?" måten, men sånn at jeg plutselig kan savne ham helt intenst og lengte vilt etter ham selv om det bare er et par timer siden jeg så ham sist, jeg kan kjenne hjerte slå fortere når han blunker til meg osv. Jeg vet ikke om det vil vare livet ut, men jeg føler vi har forutsetningene til å kunne ha et slikt forhold når vi har klart oss så bra så langt som vi har. Ble sammen da jeg var 16 år, nå er dette nesten 12 år siden, vi har 3 barn, vært igjennom fødselsdepresjon, husbygging, flytting langt unna familie (og dermed barnevakter og avlasting i hverdagen), hatt det trangt økonomisk og våres ting, men vi blir faktisk bare mer og mer glade i hverandre og trives bedre og bedre sammen for hvert år. Joda, den følelsen av stormende forelskelse, klart jeg vil savne den i ny og ne, det gjør jeg jo også, men når man legger ting i vektskålen så veier kjærligheten og tryggheten så vanvittig mye mer enn et blaff av stormende forelskelse :-)
Tarantellamora Skrevet 11. oktober 2008 #13 Skrevet 11. oktober 2008 Ja, jeg vet at dette er mannen i mitt liv. Vi har det stort sett veldig bra sammen. Det er ikke naturlig å være konstant frolesket når en har vært sammen noen år, men vi er veldig forelsket innimellom. Det finnes tunge dager. Det vil det allid gjøre. Men da er det om å gjøre å høste av de gode dagene.. Jeg kunne ikke sett for meg mitt liv uten min mann. Han er faren til mine barn og jeg elsker ham..
Elletuppa Skrevet 11. oktober 2008 #14 Skrevet 11. oktober 2008 Ja kommer til å være sammen med mannen min resten av livet, er ikke i tvil. Har vært gjennom skilsmisse og alt det der, så da jeg gikk inn i nytt forhold var jeg veldig bevisst på hva jeg ville og ikke ville ha. Er enda stormende forelska, har ikke sett mann min på flere uker så det kribler i magen med tanke på at han kommer hjem om noen dager.
Gjest Skrevet 11. oktober 2008 #15 Skrevet 11. oktober 2008 Håper jo det da :-) Vi har blitt nyforelska igjen etter at veslejenta kom :-)
FrøkenSprøken Skrevet 11. oktober 2008 #16 Skrevet 11. oktober 2008 Jeg kjenner ofte at jeg er skikkelig forelska i samboeren min! Selvfølgelig går det i bølger, og det finnes dager hvor han irriterer vettet av meg, men stort sett er vi veldig lykkelige og forelsket. Tanken på å ikke ha ham i livet mitt gjør at jeg får lysst til å gråte, og jeg håper og tror at vi sammen klarer å komme oss gjennom alle de dårlige dagene som vil komme, styrket av troen på at vi to hører sammen, og kan klare alt.
Gjest Skrevet 11. oktober 2008 #17 Skrevet 11. oktober 2008 Jeg er veldig forelsket fortsatt og håper og tror at vi kommer til å være sammen resten av livet Kunne ikke tenke meg noen andre enn han..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå