moota m storebror&lillebror Skrevet 11. oktober 2008 #1 Skrevet 11. oktober 2008 Lillebror var litt uheldig i griseriet sitt idag, og tallerkenen med grøt gikk i gulvet og knuste. Sambo syns det er dumt at det fine serviset som ikke går an å få tak i lenger minker i antall. Jeg synes det er godt at de stygge tallerkene går i gulvet, og gleder meg til jeg kan gå å kjøpe nytt hverdagsservise =)
2 små orkaner Skrevet 11. oktober 2008 #2 Skrevet 11. oktober 2008 He he. Kjenner til det. Samboeren min har også litt stygg smak hva angår slike ting, men vi kan jo ikke kaste hans ting fra han var singel -det funker jo enda (ikke mine ord:-)) Får håpe de små er veldig uheldige:-) Eller kanskje de bare skal få skylda *fnis*
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 11. oktober 2008 #3 Skrevet 11. oktober 2008 hehe:) Hørtes veldig typisk ut.. Vi har også gansge forskjellige smak på noen ting her i huset om hva som er fint og ikke fult så fint.. Selv om min er veldig pirkete og vet hvordan han vil ha tingene så merkes det jo at han er mann i smaken så jeg må le litt og riste på hodet av han..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå